۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۹

مدیرامور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان:

هوا در ایستگاه دانشگاه اصفهان آلوده است/ هوای پاک درپروین و رودکی

هوا در ایستگاه دانشگاه اصفهان آلوده است/ هوای پاک درپروین و رودکی

اصفهان - مدیرامور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوا در ایستگاه دانشگاه اصفهان با قرار گرفتن بر روی شاخص ۱۵۰ در وضعیت ناسالم ثبت شده است.

بابک صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی داده‌های مراکز سنجش آلاینده‌های هوا در کلانشهر اصفهان اظهار داشت: میانگین شاخص کیفی هوای این شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۷۲ وضعیت سالم را نشان می‌دهد.

وی افزود: کیفیت هوای اصفهان روز گذشته با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۲۳ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

مدیرامور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های پروین و رودکی به ترتیب با قرار گرفتن بر روی اعداد ۳۸ و ۳۹ وضعیت هوای پاک را نشان می‌دهد، ادامه داد: کیفیت هوا در ایستگاه‌های احمد آباد با شاخص ۶۰، استانداری با شاخص ۷۳ و خرازی با شاخص ۷۳ در وضعیت سالم گزارش شده است.

وی اضافه کرد: کیفیت هوا در ایستگاه دانشگاه اصفهان با قرار گرفتن بر روی شاخص ۱۵۰ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

صادقیان در خصوص وضعیت کیفی هوا در دیگر شهرهای استان اصفهان نیز اضافه کرد: شاخص کیفی هوا در خمینی شهر باشاخص ۵۳، سگزی با شاخص ۹۷، شاهین شهر با شاخص ۹۲، مبارکه با شاخص ۸۷ و نجف آباد با شاخص ۵۶ در وضعیت سالم ثبت شده است.

کد خبر 5088781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha