۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۵

فرماندار دشتستان:

خسارت سیل به زیرساخت‌های دشتستان/ در کنار مردم هستیم

خسارت سیل به زیرساخت‌های دشتستان/ در کنار مردم هستیم

بوشهر - فرماندار شهرستان دشتستان گفت: سیل به تاسیسات برق، راه‌ها و بخش کشاورزی شهرستان دشتستان خسارت زد.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله نوروزی صبح دوشنبه در نشست ستاد ستاد مدیریت بحران شهرستان دشتستان اظهار داشت: با توجه به اینکه شروع سیلاب در وحدتیه بوده است، باید اولویت اقدامات نیز با این شهر باشد.

وی با تاکید بر لزوم حضور نیروهای هلال احمر و بنیاد مسکن در مناطق حادثه‌دیده از سیل خاطرنشان کرد: باید برآورد دقیقی از میزان خسارت‌های وارد شده به تأسیسات و زیرساخت‌ها و منازل و مغازه‌ها انجام شود.

فرماندار شهرستان دشتستان با بیان اینکه در برآورد خسارت‌ها باید کار کارشناسی قوی انجام شود افزود: برآوردها باید در سریع‌ترین زمان انجام شده و اعلام شوند تا برای جبران خسارت‌ها اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه بارندگی به تأسیسات برق، راه‌ها و پل‌های شهرستان خسارت وارد کرده است ادامه داد: کشاورزی از مهمترین ظرفیت‌های شهرستان دشتستان است و بر اثر سیل خسارت زیادی به کشاورزان شهرستان وارد شده است.

نوروزی خواستار جبران خسارت‌های وارد شده به کشاورزان شهرستان دشتستان شد و اضافه کرد: در کنار مردم هستیم باید تلاش کنیم همه خدمات در سریع‌ترین زمان به مردم ارائه شود.

وی بیان کرد: مسیر پل کلل که بر اثر عبور آب بسته شده بود، تا صبح امروز باز نشده بود که تلاش شد نسبت به بازگشایی آن اقدام شود.

کد خبر 5089896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha