۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۰۷

در ۲۴ ساعت گذشته

۴۵۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد/مرگ ۲۸ نفر

۴۵۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد/مرگ ۲۸ نفر

اصفهان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ۴۵۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ۲۴ ساعت اخیر شناسایی شده است.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت اخیر یک هزار و ۶۲۸ بیمار مشکوک به کرونا به این مراکز مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد بیمار مشکوک به کرونای مراجعه کننده به مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ۴۵۱ بیمار قطعی مبتلا به کرونا بوده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند، ابراز داشت: همچنین در این بازه زمانی ۱۵۹ بیمار بهبود یافته کرونا ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در مجموع یک هزار و ۳۳۵ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۳۵۹ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با بیان اینکه ۲۸ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست داده‌اند، اضافه کرد: از این تعداد تاکنون تست ۲۱ نفر مثبت کرونا بوده‌اند.

کد خبر 5090034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha