۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۰۰

آزمون عمومی دانشگاه پیام نور از اول دی ماه آغاز می شود

آزمون عمومی دانشگاه پیام نور از اول دی ماه آغاز می شود

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور اعلام کرد: آزمون های دروس عمومی پایان نیمسال دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی به صورت آنلاین و سراسری از اول دی ماه آغاز می شود.

 به گزارش خبرگزاری مهر، امیر حسین بهروز گفت: سایت برگزاری آزمون آزمایشی دروس عمومی دانشجویان دانشگاه پیام نور تا اول دی ماه دایر است و دانشجویان می توانند تا زمان مقرر در هر ساعتی وارد سایت به نشانی  http://sanjesh.pnu.ac.ir شده و با نحوه آزمون آنلاین آشنا شوند.

وی افزود: آزمون آزمایشی دروس عمومی با هدف آشنایی دانشجویان با نحوه آزمون پایان ترم، اطلاع از تاریخ دروس عمومی که قرار است امتحان دهند و همچنین کاستی های احتمالی برگزار و با توجه به حجم بالای استقبال دانشجویان، امکان مراجعه به سایت آزمون تا اول دی ماه برای تمامی دانشجویان فراهم شد.

بهروز یادآور شد: دانشجویان با ورود به محیط آزمون می توانند پرسش های احتمالی خود را از طریق شماره های پشتیبانی که در فایل راهنمای (پیوست) وجود دارد، مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند.

 مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور اظهار داشت: آزمون های دروس عمومی پایان نیمسال دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی به صورت آنلاین و سراسری از اول دی ماه آغاز می شود.

کد خبر 5095609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha