نظامی رژیم صهیونیستی:

حزب الله لبنان روزانه توان شلیک ۴۰۰۰ موشک را به اسرائیل دارد

حزب الله لبنان روزانه توان شلیک ۴۰۰۰ موشک را به اسرائیل دارد

کارشناسان نظامی اسرائیلی به این موضوع اشاره می کنند که حزب الله در حال حاضر دهها موشک نقطه زن در اختیار دارد که این به حزب، توان وارد کردن ضربات دقیق در هر رویارویی آتی با اسرائیل را می دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی به توان نظامی حزب الله در هر جنگ آتی اذعان کرد و اینکه در هر جنگ آتی می‌تواند ۴۰۰۰ هزار موشک در روز به سوی اراضی اشغالی شلیک کند.

در مقاله‌ای که سرهنگ احتیاط ارتش رژیم صهیونیستی با نام «ایلی بار اون» در این رسانه صهیونیست نوشته، آمده است: کارشناسان نظامی اسرائیلی به این موضوع اشاره می‌کنند که حزب الله در حال حاضر دهها موشک نقطه زن در اختیار دارد که این به حزب، توان وارد کردن ضربات دقیق در هر رویارویی آتی با اسرائیل را می‌دهد تا مواضع راهبردی و مهم را در عمق اسرائیل هدف قرار دهد.

وی می‌افزاید: سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله بارها از به کارگیری موشک‌های دوربرد برای هدف قرار دادن نیروگاه هسته‌ای اسرائیل در دیمونا سخن گفته است و این به تهدیدی تبدیل شده است.

این سرهنگ صهیونیست در ادامه آورده است: حزب الله توان شلیک ۴۰۰۰ موشک در روز را دارد و این در مقایسه با جنگ ۳۳ روز سال ۲۰۰۶ است که در طول آن کمتر از ۴۰۰۰ موشک شلیک شد حزب الله توان شلیک ۴۰۰۰ موشک در روز را دارد و این در مقایسه با جنگ ۳۳ روز سال ۲۰۰۶ است که در طول آن کمتر از ۴۰۰۰ موشک شلیک شد.

وی در ادامه مقاله خود نوشته است: حزب الله توان ریختن آتش سنگین زمین به زمین بزرگ‌تر از قدرت ۹۵ درصد از ارتش‌های دنیا را دارد.

وی در مقاله خود می‌نویسد: در جنگ سال ۲۰۰۶، حدود ۳۰۰ هزار اسرائیلی به عمق اسرائیل فرار کردند و طی آنها ۴۳ نفر و ۱۲ نظامی داخل اسرائیل کشته و دهها نفر زخمی شدند و خسارات سنگینی وارد شد.

این نظامی صهیونیست اعلام کرد: براساس برخی برآوردها؛ حزب الله توان موشکی خود را به ۱۷۰ هزار موشک افزایش داده است که شامل موشک‌های کوتاه برد، دور برد و موشک‌هایی است که برد آن به بیش از ۳۰۰ کیلومتر می‌رسد. علاوه بر آن حزب الله صدها پهپاد هجومی در اختیار دارد.

کد خبر 5096679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      3 0
      4000موشک در روز چنین امکانی باشه اسرائیل کمتر از دو روز نابود و با خاک یکسان میشه ،چرا پس نمیزنه تا بعد از هفتاد سال جنگ فلسطین آزاد بشه ،چرا واقعا؟
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      3 0
      ماشالله بر حزب الله ودرود بر سید حسن نصرالله خدا حفظتون کنه به امید خدا پیروزی از آن حزب الله هست انشالله
    • شاهد IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      2 0
      الله اکبر و انصر الاسلام،واحفظ قائدنا الامام خامنه ای حفظه الله، و سید حسن نصرالله.
    • حسن بابایی DE ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      0 0
      سلام،، درود خدا به حزب الله،، اسرائیل خوب می‌داند، چه سرنوشتی نه چندان دور درانتظار است،، البته این 4000 موشک در روز را یک نظامی اسرائیلی اعلام کرده است،، انشالله به زودی زود جهان خواهد دید که درهرساعت موشک برسر اسرائیل بصورت تگرگ ریخته خواهد شد،، اسرائیل در چنین روزی هولوکاست ساختگی قبل را خواهددید
    • علی کرمانشاه IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      1 0
      صهیونیزم کودک‌کش تا دیر نشده از سرزمینهای اشغالی خارج شوید تا قبل از اینکه بدست محور مقاومت وحزب‌اله برای همیشه محو و نابود شوید.