۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۹:۲۳

در گفت و گو با مهر اعلام شد:

نقش ویژه روحانیون در عملیات فرهنگی و اجتماعی شهید سلیمانی

نقش ویژه روحانیون در عملیات فرهنگی و اجتماعی شهید سلیمانی

شیراز – مسئول جذب و گزینش روحانیون کل کشور گفت: عملیات فرهنگی و اجتماعی شهید قاسم سلیمانی همراهی و نقش ویژه روحانیون در جامعه را نشان می دهد.

حجت الاسلام رسول عارفی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه قرارگاه عملیاتی فرهنگی و اجتماعی شهید قاسم سلیمانی ثمره رویکرد و نگاه‌های جدید در سازمان تبلیغات اسلامی است که خوشبختانه مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

وی یادآور شد: وظیفه اصلی امامان مردم داری بوده و امروز نیز امام محله‌ها این حرکت بزرگ را انجام می‌دهند و در کنار مردم قرار دارند تا بتوانند مشکلات جامعه را کاهش دهند.

مسئول ارتباطات بنیاد هدایت تاکید کرد: امامت محله و روستا وظیفه همراهی مردم و رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و.. را در جامعه دارد که این مهم خوشبختانه در مسیر جدید سازمان تبلیغات اسلامی به خوبی دیده می‌شود.

حجت الاسلام عارفی زاده تصریح کرد: امروز سازمان تبلیغات اسلامی در ریل واقعی خود قرار گرفته است چراکه طی چند سال اخیر مردم جامعه حضور روحانیون و طلبه‌ها را در سختی‌ها و مشکلات در کنار خود احساس کردند.

وی افزود: روحانیون و طلبه‌ها در ایامی مانند زلزله و سیل و طی یکسال گذشته در بحث کرونا در صف اول حرکتی و کمک به مردم قرار گرفته در حالی که بسیاری از افرادیکه وظیفه داشتند شانه خالی کردند به خصوص در بحث شیوع کرونا که برخی از طلبه‌ها در این راه جان خود را از دست دادند.

کد خبر 5096822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha