۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۳۹

معاون حوزه هنری فارس خبر داد:

برگزاری نشست مجازی طنزخوانی «خندیشه» در شیراز

برگزاری نشست مجازی طنزخوانی «خندیشه» در شیراز

شیراز- معاون فرهنگی هنری و مسئول دفتر طنز حوزه هنری فارس گفت: نشست هفتگی طنزخوانی خندیشه این هفته نیز در فضای مجازی میزبان علاقه مندان طنز است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا قیصری دبیر محفل طنز خندیشه افزود: به سبب بروز همه گیری کرونا مدتی است که امکان برگزاری حضوری جلسات خندیشه را نداریم لذا به برگزاری برخط یا انلاین این رویداد رو آورده‌ایم.

وی افزود: این جلسات هر هفته چهارشنبه‌ها از ساعت ۲۲ برگزار می‌شود و در چند هفته نخست نیز این رویداد به میزبانی صفحات مجازی برخی از هنرمندان و اعضای مجموعه طنز خندیشه برگزار می‌شود.

مسئول دفتر طنز حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس تصریح کرد: در این جلسات به سبب ویژگی‌های فضای مجازی دستمان بازتر است و امکان دعوت از طنزپزدازان سایر استان‌ها و چهره‌های خوشنام ملی را نیز داریم.

قیصری افزود: در هفته‌های گذشته نیز برخی از این چهره‌های مطرح طنز را دعوت کردیم و امیدواریم با ادامه این روند و دعوت از سایر هنرمندان خوشنام ملی فضایی برای تبادل افکار و آثار بین آنان و هنرمندان فارس پدید اید.

وی در پایان گفت: محفل طنز خندیشه در دو، سه سال اخیر توانست خونی تازه در رگ‌های طنز فارس جاری کند و امیدواریم این امکان تازه نیز ما را در باززایی و نوزایی در مسیر طنز متعهدانه و ارزشمند یاری کند.

کد خبر 5097587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha