۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۷

در گفت و گو با مهر اعلام شد:

کرونا و شب یلدا محدودیت های جدیدی برای صنوف در شیراز ایجاد کرد

کرونا و شب یلدا  محدودیت های جدیدی برای صنوف در شیراز ایجاد کرد

شیراز- رئیس اتاق اصناف مرکز فارس گفت: همه گیری کرونا و طولانی ترین شب سال محدودیت های جدیدی را برای فعالیت واحد های صنفی ایجاد کرد.

سید محمود هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا مسئول اصلی تصمیم گیری در خصوص فعالیت واحدهای صنفی در طول شیوع کرونا و طولانی‌ترین شب سال است از این رو تصمیمات اتخاذ شده نیز بر مبنای این ستاد است.

وی اضافه کرد: بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده در این حوزه فعالیت واحدهای صنفی دارای محدودیت خواهد بود البته این محدودیت مختص گروه‌های صنفی ٢، ٣ و ۴ است و گروه اول مشاغل به علت ضرورت فعالیت دارای محدودیت نخواهند بود.

هاشمی تاکید کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا واحدهای صنفی غیر ضرور تا ساعت ١٨ امکان فعالیت خواهند داشت و محدودیت تردد نیز ساعت ١٩ اعمال خواهد شد.

او افزود: بنگاه‌های اقتصادی صنفی توانسته‌اند در طول شیوع همه گیری ویروس کرونا همکاری خوبی با ستاد استانی مقابله با کرونا داشته باشند و زمینه کاهش همه گیری این ویروس را در استان فارس فراهم کنند.

هاشمی افزود: واحدهای صنفی استان فارس مکلف به رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی بوده‌اند و تمامی واحدهای صنفی نیز توانسته‌اند در این حوزه منشأ اقدمات مؤثری باشند.

به گفته رئیس اتاق اصناف فارس نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی همچنان به قوت خود باقی است و اقدامات نظارتی بهداشتی در این حوزه با جدیت در حال انجام و توسط اکیپ‌های نظارتی اتاق اصناف در جریان است.

کد خبر 5098146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha