۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۲۲:۴۲

رئیس پارک علم و فناوری گلستان خبر داد

پرداخت ۱۷ میلیارد تسهیلات به واحدهای فناور گلستان

پرداخت ۱۷ میلیارد تسهیلات به واحدهای فناور گلستان

گرگان- رئیس پارک علم و فناوری گلستان از پرداخت ۱۷ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال تسهیلات حمایتی توسط مجموعه پارک به واحدهای فناور استان طی ۹ ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی غفاری اظهارکرد: یکی از رسالت‌های مهم پارک گلستان، برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف از قبیل تیم‌سازی است که اغلب این دوره‌ها بدون دریافت هزینه از شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود و تلاش می‌شود این دوره‌ها در بازه‌های زمانی مختلف با حضور اساتید مجرب برگزار شود و افراد آموزش ببینند تا در نهایت ریسک شکست آنها به حداقل برسد و با علم و آگاهی کامل بتوانند رو به جلو حرکت کنند.

غفاری همچنین به حمایت‌های مالی انجام شده توسط پارک گلستان از واحدهای فناور در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: پارک گلستان در سال ۹۷ به میزان ۳۰۰ میلیون تومان، در سال ۹۸ میزان ۷۰۹ میلیون تومان و در ۹ ماهه نخست امسال میزان یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان حمایت مستقیم از واحدهای فناور انجام داده است.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان از آمادگی کامل این پارک برای راه‌اندازی یک مرکز رشد مشترک با همکاری دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: امیدواریم که با افتتاح این مرکز رشد مشترک بتوانیم دوره‌های آموزشی مختلفی را برگزار و خدمات متعدد از قبیل حمایت‌های مالی را به مراجعه‌کنندگان ارائه کنیم.

کد خبر 5098492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha