۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۹

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تشریح کرد؛

پیشگامی مردم و خیران آذربایجان شرقی در کمک به نیازمندان

 پیشگامی مردم و خیران آذربایجان شرقی در کمک به نیازمندان

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به پیشگامی مردم و خیران استان در کمک به نیازمندان اشاره کرد و گفت: مردم در کمک به فقرا از مسئولان جلوتر هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز مراسم توزیع بیش از سه هزار بسته معیشتی آستان قدس رضوی که به همت کانون‌های خدمت رضوی (آستان قدس رضوی) در آذربایجان شرقی و یک خیر تبریزی تهیه شده است، با حضور امام جمعه تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در این مراسم با قدردانی از خدمات آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی گفت: کارهای بزرگی توسط آستان قدس رضوی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان انجام شده و امروز شاهد سومین مرحله توزیع سبدهای کالایی در قالب بسته‌های معیشتی هستیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: مردم نیز در کنار آستان قدس همواره به وظایف انسانی و اسلامی خود عمل می‌کنند و حتی مردم و خیران از مسئولان نیز پیشگام‌تر هستند.

وی افزود: به همت آستان قدس رضوی و یک خیر که نمی‌خواهد اسمش ذکر شود، امروز این بسته‌ها آماده شده و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

امام جمعه تبریز گفت: باید بحث تکریم در این موضوع مدنظر قرار گیرد و توزیع بسته‌ها شب هنگام و به صورت پنهانی انجام شود چراکه نباید به خاطر توزیع یک بسته به شخصیت افراد لطمه وارد شود.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه خداوند به دارایی افراد خیر برکت می‌دهد، گفت: افرادی که کمک‌های ناچیزی نیز می‌کنند در این گروه قرار دارند و کارشان ارزشمند و بزرگ است.

کد خبر 5099239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha