۴ دی ۱۳۹۹، ۹:۵۸

فرماندار پیشوا:

گاز دستگاه‌های دولتی پیشوا در صورت پرمصرف بودن قطع می شود

گاز دستگاه‌های دولتی پیشوا در صورت پرمصرف بودن قطع می شود

پیشوا- فرماندار پیشوا از آغاز پایش مصرف گاز ادارات در این شهرستان خبر داد و گفت: گاز دستگاه‌های دولتی پرمصرف پیشوا در صورت پرمصرف بودن قطع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به فصل زمستان و افزایش بارش‌ها و برودت هوا، میزان مصرف گاز نیز افزایش می‌یابد که برای جلوگیری از قطع و یا افت احتمالی فشار گاز باید اطلاع‌رسانی دقیق از سوی رسانه‌ها و دستگاه‌ها انجام شود.

فرماندار پیشوا از آغاز پایش مصرف گاز ادارات در این شهرستان خبر داد و گفت: قطع گاز در انتظار دستگاه‌های دولتی پرمصرف پیشوا است.

وی افزود: انتظار داریم ادارات در زمینه اصلاح الگوی مصرف انرژی پیش قدم باشند تا با فرهنگ‌سازی و مشارکت عموم، زمینه مدیریت منابع و بهره‌مندی نسل‌های آینده نیز فراهم شود.

عباسی بیان داشت: لازم است دستگاه‌ها و نهادها در ساعات کاری و زمان فعالیت، دمای محیط را روی درجه رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه تنظیم و وسایل گرمایی و گازسوز را در ساعات غیر اداری خاموش کنند.

فرماندار پیشوا عنوان داشت: اداره گاز موظف است تا با تشکیل گشت‌های پایش نسبت به کنترل دمای ادارات و ساختمان‌های دولتی مبادرت کرده و در صورت مشاهده تخلف، نسبت به قطع گاز آنها اقدام نماید.

کد خبر 5103645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha