۴ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۰۸

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی اعلام کرد:

۲۱ هزار و ۲۹۰ واحد سهم استان مرکزی در طرح اقدام ملی مسکن

۲۱ هزار و ۲۹۰ واحد سهم استان مرکزی در  طرح اقدام ملی مسکن

اراک- مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: سهم استان مرکزی از طرح اقدام مسکن ۲۱ هزار و ۲۹۰ واحد مسکن است که تاکنون بالغ بر ۴۰ هزار و ۷۴۲ نفر برای بهره مندی از این طرح ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مرزبان ظهر پنجشنبه در نشست شورای مسکن استان مرکزی در اراک اظهار کرد: تأمین زمین برای ۱۶ هزار و ۴۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن در استان مرکزی در قالب ۱۶۶ پروژه انجام شد.

وی ادامه داد: ۱۶ هزار و ۳۹۲ نفر از مجموعه ثبت نام کنندگان برای برخورداری از طرح اقدام مسکن در استان مرکزی واجد شرایط شناخته شدند که تاکنون ۱۰ هزار و ۸۵۷ نفر آنان افتتاح حساب داشته و ۵ هزار و۲۴۷ نفر واریز وجه کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با اشاره به اینکه اراک و ساوه از شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت این استان هستند که مشمول اجرای طرح اقدام ملی مسکن خواهند شد، بیان کرد: ۵ هزار و ۲۲۸ نفر در شهرستان ساوه برای برخورداری از مزایای طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که ۲ هزار و ۶۰۰ نفر واجد شرایط شناخته شده و برای یک هزار و ۶۳۶ نفر زمین تأمین شده و تاکنون یک هزار و ۲۳۰ واریز وجه داشته‌اند.

مرزبان گفت: ۹ هزار و ۸۶۴ نفر در شهرستان اراک برای بهره مندی از این طرح ثبت نام کردند که ۵ هزار و۲۰۰ نفر واجد شرایط هستند و برای یک هزار و ۸۵۰ نفر تخصیص زمین پیش بینی شده و تاکنون حدود یک هزار و ۷۰۰ نفر واریز وجه داشتند.

کد خبر 5103903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha