۶ دی ۱۳۹۹، ۷:۴۲

رئیس تبلیغات اسلامی آق قلا:

مکتب سردار سلیمانی با منویات رهبری همخوانی دارد

مکتب سردار سلیمانی با منویات رهبری همخوانی دارد

آق قلا- رئیس اداره تبلیغات اسلامی آق قلا گفت: مکتب سردار سلیمانی با منویات رهبری همخوانی دارد و این مکتب به دنبال نفوذ در قلب ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسینی زیدی شامگاه جمعه در تشریح برنامه‌های قرارگاه سردار سلیمانی شهرستان آق قلا اظهارکرد: مکتب حاج قاسم را می‌توان حداقل در چهار حوزه مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: مکتب نظامی که شهید سلیمانی مردمی‌ترین و والاترین فرد نظامی در ایران و جهان بود.

حسینی زیدی ادامه داد: مکتب انقلابی و جهانی شهید سلیمانی دارای یک جهان بینی عمیق الهی و برخوردار از یک ایدئولوژی بنیادین دینی و انقلابی بود که این ویژگی‌ها سبب شد که وی از مکتبی ترین و محبوب ترین و مبارزترین و شاید بی نظیرترین فرد نظامی در عصر ما و یا اعصار گذشته باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آق قلا با اشاره به تمدن سازی حاج قاسم در منطقه (دولت سازی و ملت سازی)، گفت: مکتب سلیمانی با منویات رهبری همخوانی دارد و به دنبال نفوذ در قلب‌ها است.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی، اقتدار دارد، زرین است، در قلب‌ها جا دارد، مدافع سرسخت ولایت فقیه و پیرو مطیع محض ولی امر مسلمین حضرت آیت الله امام خامنه ای بوده است.

حسینی زیدی گفت: اداره تبلیغات اسلامی آق قلا در راستای اجرای طرح قرارگاه فرهنگی اجتماعی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری روحانیون و ادارات فرهنگی شهرستان، اقداماتی انجام داده که می‌توان به توزیع بسته‌های معیشتی توسط روحانیون مستقر و بومی، برگزاری ختم مجازی صلوات و قرآن توسط روحانیون و هیئات مذهبی، تهیه و اهدا کمک جهیزیه به ارزش ریالی تقریبی ۱۰ میلیون تومان توسط هیئت محبان حضرت فاطمه زهرا (س)، توزیع مواد ضدعفونی کننده و ماسک در مناطق کم برخوردار، برگزاری جلسات با گروه‌ها و ادارات فرهنگی شهرستان جهت برگزاری بهتر طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و مامان جمعه شیعه و سنی و هم چنین فرمانده سپاه پاسداران شهرستان اشاره کرد.

وی همچنین به برنامه‌های در دستور کار این اداره اشاره کرد و افزود: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان دفاع مقدس، بازدید از بیمارستان آل جلیل آق قلا در روز پرستار و تجلیل از مدافعان سلامت این شهرستان، برگزاری ختم مجازی صلوات و قرآن در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) آق قلا با همکاری کانون مداحان شهرستان، برگزاری حسینیه و فاطمیه سیار به همت شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان و همچنین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سردار سلیمانی و بازدید از مناطق محروم بخشی از این برنامه‌ها است.

کد خبر 5104104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha