۵ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۳۷

امام‌جمعه شاهرود:

ایران در جنگ ترکیبی ادراکی با دشمن قرار دارد/رسانه‌ها ابزار جنگ

ایران در جنگ ترکیبی ادراکی با دشمن قرار دارد/رسانه‌ها ابزار جنگ

شاهرود- امام‌جمعه شاهرود با اشاره به اینکه اکنون ایران در جنگ ترکیبی ادراکی با دشمن قرار دارد، گفت: رسانه‌ها ابزار این جنگ هستند و مهم‌ترین هدف آنان ایجاد یأس و نارضایتی در مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های جمعه مجازی این هفته شاهرود با اشاره به در پیش رو بودن سالروز حماسه‌آفرینی مردم در نهم دی‌ماه اظهار داشت: پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ دشمنان و منافقان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نسبت به تفرقه‌افکنی و ایجاد فتنه در جامعه اقدام کردند و درنهایت با میثاق امت و ولایت در نهم دی‌ماه آتش فتنه خاموش شد.

وی بابیان اینکه اکنون ایران در جنگ‌های ترکیبی با دشمن قرار دارد، تصریح کرد: جنگ ادراکی یکی از مهم‌ترین جنگ‌هایی است که در این راستا با آن درگیر هستیم و در این جنگ دشمنان نسبت به تحریف واقعیت‌ها اقدام می‌کنند.

امام‌جمعه شاهرود رسانه‌ها را ابزار اصلی این جنگ عنوان کرد و گفت: ایجاد یأس و نارضایتی از انقلاب و نظام در جامعه از اهداف این جنگ است و مهم‌ترین وظیفه ما در برهه کنونی بیان حقایق، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و موفقیت‌های نظام است.

امینی با تأکید بر اینکه کنترل قیمت‌ها و تشدید نظارت‌ها بر بازار مهم‌ترین مطالبه مردم است، گفت: مسئولان باید به مطالبات مردم توجه ویژه داشته باشند و خدمت‌رسانی را تسریع کنند.

کد خبر 5104264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha