۵ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۲۱

امام جمعه بوشهر:

مشکلات مناطق سیل زده استان بوشهر با سرعت بیشتری رفع شود

مشکلات مناطق سیل زده استان بوشهر با سرعت بیشتری رفع شود

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: انتظار می‌رود با تلاش مسئولان، مشکلات مناطق سیل زده استان بوشهر با سرعت بیشتری رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت نهم دی روز بصیرت و میثاق با ولایت اظهار داشت: امیدوارم همواره این روز که نماد بصیرت مردم، هوشمندی، ولایتمداری، دشمن‌شناسی و مبارزه با استکبار و مزدوران آن گرامی داشته شود.

وی خاطرنشان کرد: روز نهم دی روز بیعت مردم با نظام اسلامی و رهبریت گرانقدر انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای است.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: از مسئولان تقاضا دارم هر چه سریع‌تر بازسازی و خسارات مردمی، شهری و روستایی مناطق سیل زده را جبران کنند و در این شرایط سخت معیشتی و بیماری کرونا، خدمتگذار آنان بوده و مشکلات آنان را کاملاً مناسب و سریع و پرشتاب برطرف کنند.

وی افزود: متأسفانه گزارش صحیح واصله دلالت بر آن دارد که برخی از مراکز صنعتی و اداری، حقوق کارگران و کارمندان خود را با تأخیر چند ماهه پرداخت می‌کنند. این کار نوعی ظلم بوده و لازم است هر چه سریع‌تر و به موقع حقوق این بزرگواران پرداخت شود تا زندگی آنان دچار بحران و مشکلات عدیده نشود.

صفایی بوشهری ادامه داد: از نهادهای انقلابی، مردمی و جهادی تقاضا دارم که پیرامون شخصیت گرانقدر و ارجمند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، برنامه‌های ارزشمند بصیرتی و فرهنگی داشته باشند و وی را به عنوان یک الگوی معاصر برای همگان مطرح کرده و راه او را که همان راه «ایمان»، «تقوا»، «اخلاق»، «بصیرت»، «ولایتمداری»، «خدمات مردمی»، «استکبارستیزی»، «مجاهدت و شهادت طلبی» و «آخرت گرایی» است به عنوان یک مکتب اسلام انقلابی معرفی و نهادینه تربیتی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: از تمامی مسئولان تقاضا دارم که کالاهای اساسی مردم و نیازهای ضروری آنان مانند روغن، کپسول گاز و نفت به موقع در اختیار آن مردم عزیز قرار دهند.

کد خبر 5104463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha