۸ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۳۳

فرماندار رفسنجان:

محدودیت‌های شبانه و تردد بین شهری در رفسنجان برقرار است

محدودیت‌های شبانه و تردد بین شهری در رفسنجان برقرار است

رفسنجان - رئیس ستاد کرونا شهرستان رفسنجان با بیان اینکه شهرستان رفسنجان در وضعیت نارنجی قرار دارد، گفت: محدودیت‌های شبانه و تردد بین شهری همچنان در رفسنجان برقرار است.

مجید فصیحی هرندی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اجرای طرح محدودیت‌های تردد شبانه تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و همچنان تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح در شهرهای گروه نارنجی ممنوع است.

فرماندار رفسنجان افزود: همچنین ورود پلاک‌های غیر بومی و خروج پلاک‌های بومی از شهرهای گروه نارنجی ممنوع است که این وضعیت شامل حال رفسنجان نیز می‌شود.

فصیحی هرندی اظهار کرد: این طرح تا اطلاع بعدی ادامه دارد و هر گونه تغییر وضعیت پس از جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌شود.

رئیس ستاد کرونا شهرستان رفسنجان همچنین با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه، تصریح کرد: به اطلاع همشهریان و هیئت‌های مذهبی و مداحان و وعاظ و هیئت امنای مساجد، حسینیه‌ها و تکایای شهرستان رفسنجان می‌رساند که برگزاری هر گونه مراسم عزاداری را با سازمان تبلیغات اسلامی هماهنگ کنند تا خدای ناکرده سلامتی محبان و شیفتگان بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) به خطر نیفتد.

فرماندار رفسنجان عنوان کرد: به پیروی از سیره رهبر معظم انقلاب بر همگان فرض است، همانند گذشته محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی که توسط ستاد کرونا شهرستان رفسنجان اعلام گردیده است و نظارت آن بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است احترام گذشته و رعایت شود.

کد خبر 5106797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
      3 0
      سلام حداقل محدودیت بین شهری رو بر دارید. می خواهیم دکتر بریم حیرون هستیم بلیط هواپیما خیلی گرونه
    • شهناز AE ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
      0 0
      باسلام حداقل ممنوعیت تردد داخل استان روبردارین