۱۰ دی ۱۳۹۹، ۸:۵۷

رئیس شورای عالی استان ها مطرح کرد؛

تلاش برای تصویب طرح مدیریت یکپارچه شهری و روستایی در مجلس

تلاش برای تصویب طرح مدیریت یکپارچه شهری و روستایی در مجلس

رئیس شورای عالی استان ها گفت: پیگیری برای تصویب و اجرای طرح جامع مدیریت یکپارچه شهری و روستایی مهم‌ترین اولویت شورای عالی استان‌ها به ویژه در دوره جدید است.

علیرضا احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در حال تلاش برای تصویب شدن طرح جامع مدیریت یکپارچه شهری و روستایی در مجلس هستیم، گفت: در حال حاضر پیگیری به نتیجه رسیدن، تصویب و اجرای این طرح مهم‌ترین اولویت شورای عالی استان‌ها به ویژه در دوره جدید است.

وی با اشاره بر علت لزوم تصویب این طرح عنوان کرد: اگر این طرح تصویب شود، برای مردم اتفاق مهم و تأثیرگذاری است و تصویب آن به جای تمرکز زایی، موجب تمرکز زدایی از دولت مرکزی می‌شود.

رئیس شورای عالی استان‌ها افزود: با تصویب طرح جامع مدیریت یکپارچه شهری و روستایی، مردم می‌توانند در شهر و منطقه خود به آنچه نیاز دارند، به آسانی دستیابی داشته باشند.

احمدی تصریح کرد: این طرح بر خلاف قانون مالیات بر ارزش افزوده که به تازگی در مجلس تصویب شده، از دولت مرکزی تمرکز زدایی می‌کند و اختیارات شوراها و شهرداری را نیز محدود نمی‌کند.

وی تاکید کرد: شورای عالی استان‌ها به صورت جدی از نمایندگان مجلس یازدهم پیگیر تصویب این طرح است و امیدواریم با همکاری نمایندگان موفق به اجرای آن شویم.

کد خبر 5106865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha