۱۰ دی ۱۳۹۹، ۸:۴۲

مدیرکل تعاون استان فارس خبر داد:

٢٠٠ میلیارد تومان طرح در استان فارس آماده دریافت تسهیلات

٢٠٠ میلیارد تومان طرح در استان فارس آماده دریافت تسهیلات

شیراز- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: اگر بانک‌های استان مبادرت به ارائه تسهیلات کنند ٢٠٠ میلیارد تومان طرح آماده دریافت تسهیلات هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب مختاری شامگاه سه شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان فارس بیان کرد: تمامی تصمیمات دستگاه‌های اجرایی باید پیوست اشتغال داشته باشد و این در حالی است که سامانه رسد در بازار کار فعالیت مؤثری نداشته اما در شناسایی دستگاه‌های فعال مؤثر است.

وی تاکید کرد: ۴۶ هزار و ۶٢٧ اشتغال طی سال ٩٩ پیش بینی شده بود که توسط دستگاه‌های اجرایی ایجاد شود این در حالی است که تنها ٢٣ هزار و ١٢٠ شغل ایجاد شده است.

مختاری خاطرنشان کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی نتوانسته‌اند اقدامات خوبی در حوزه ایجاد اشتغال داشته باشند و برخی از دستگاه‌های اجرایی هنوز اطلاعات خود را در سامانه رسد وارد نکرده‌اند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: اگر شرایط دریافت تسهیلات توسط بانک‌ها تسهیل شود و بانک‌های استان فعالیت خود را در ارائه تسهیلات سرعت ببخشند در استان فارس بیش از ٢٠٠ میلیارد تومان طرح آماده سرمایه گذاری و دریافت تسهیلات است.

وی افزود: ١۴ شهرستان استان فارس در ارائه تسهیلات عملکرد عالی و خوبی داشته‌اند اما شیراز و ٩ شهرستان دیگر استان عملکرد متوسطی در ارائه تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی داشته و ۵ شهرستان نیز عملکرد بسیار بدی در زمینه ارائه تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی طی سال ٩٩ داشتند.

وی در خصوص وضعیت تعاونی‌های استان فارس نیز تصریح کرد: استان فارس پیشتر دارای رتبه ٧ کشور در زمینه تعاونی‌ها بود اما طی ٧ سال گذشته با اقداماتی که صورت گرفت استان فارس جایگاه چهارم کشور در زمینه تعاونی‌های فعال را به خود اختصاص داده و اکنون در استان فارس بیش از دو هزار و ٣٠۵ تعاونی فعالیت می‌کنند.

مختاری همچنین خبر از ارائه تسهیلات به دفاتر خدمات ورزشی و فعالین اقتصادی در عرصه رسانه داد و سقف تعیین شده برای ارائه این تسهیلات را تا ٩۶٠ میلیون تومان عنوان کرد.

کد خبر 5108064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha