۱۰ دی ۱۳۹۹، ۸:۵۱

توسط آستان قدس صورت می‌گیرد؛

شناسایی محصولات و خدمات نوآورانه در جهت رفاه زائران حرم رضوی

شناسایی محصولات و خدمات نوآورانه در جهت رفاه زائران حرم رضوی

مشهد_ رویداد شناسایی محصولات و خدمات نوآورانه در جهت رفاه و تکریم زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی به همت آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

رضا فکور، در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری رویداد شناسایی محصولات و خدمات نوآورانه در جهت رفاه و تکریم زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: در این رویداد داوطلبان پس از وارد شدن به سامانه از طریق لینک ثبت نام، اگر ایده، محصول یا خدمت نوآورانه‌ای دارند و این محصول می‌تواند خدمتی را به زائران ارائه دهد و نیاز زائر را رفع کند، می‌توانند ایده خود را ثبت کند.

کارشناس دانش بنیان و رویدادهای استارتاپی همچنین افزود: در صورتی که فردی که محصولی را ثبت نام کرد و داوران پس از فرآیند غربالگری سایر محصولات، محصول را پذیرفتند، با آن شخص تماس گرفته می‌شود و می‌تواند حضوری در رابطه با محصول خود، معرفی لازم را ارائه دهد.

فکور در ادامه تصریح کرد: پس از قطعی شدن انتخاب محصول و خدمت، آستان قدس رضوی پس از عقد قرارداد، آن محصول را از فرد یا شرکت خریداری می‌کند.

وی همچنین بیان کرد: مهلت ثبت نام در این رویداد تا ۱۳ دی ماه ۹۹ و روز برگزاری رویداد نیز ۱۸ دی ماه ۹۹ است که علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به پایگاه http://kstp.ir/mahfelrazavi مراجعه کنند.

کد خبر 5108258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha