۱۰ دی ۱۳۹۹، ۹:۴۵

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران:

بازی کردن مقابل تیم سابقم بسیار سخت است

بازی کردن مقابل تیم سابقم بسیار سخت است

مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: سال گذشته روزهای خوبی را کنار مردم مسجدسلیمان سپری کردم و بازی کردن مقابل تیمی که دوران بسیار خوبی را کنار هوادارانش داشتم، بسیار سخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم مسجدسلیمان، اظهار کرد: اگر حمایت هواداران نفت مسجدسلیمان در سال گذشته وجود نداشت، کسب آن نتایج خوب امکان‌پذیر نبود اما با لطف خدا و همراهی کادر فنی و بازیکنان و حمایت هواداران شرایط خوبی برایمان رقم خورد.

وی به شرایط نفت مسجدسلیمان در مسابقات این فصل اشاره کرد و گفت: این تیم با استفاده از بازیکنان پرانرژی و جوان بسیار خوب و سخت‌کوش است و کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت اما ما هم شرایط خوبی داریم و تیم قدرتمندی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با بیان اینکه با هدف برد به زمین می‌رویم، افزود: تمرینات منظمی را انجام دادیم و از نظر روحی و جسمی بازیکنان را ریکاوری کنیم و برای کسب یک نتیجه خوب مقابل نفت مسجدسلیمان قرار می‌گیریم.

تارتار در خصوص غایبان تیم پیکان تهران در مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: مجید عیدی را به علت محرومیت در اختیار نداریم.

تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پیکان تهران از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 5108382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha