۱۱ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۱۳

فرمانده سپاه البرز:

سردار سلیمانی نقشه‌های دشمنان را در منطقه بر هم زد

سردار سلیمانی نقشه‌های دشمنان را در منطقه بر هم زد

کرج - فرمانده سپاه البرز گفت: علت به شهادت رساندن سردار سلیمانی توسط آمریکا این بود که وی نقشه‌های این رژیم را در منطقه بر هم زده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید یوسف مولایی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان البرز و بزرگداشت شهادت سردار رشید اسلام شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با حضور مسئولان استان و نمایندگان مجلس برگزار شد، اظهار کرد: آمریکا از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی با این امر مخالفت کرد و تمام توان خود را برای ضربه زدن به آن به کار گرفت.

وی بیان کرد: برخی به دنبال آن هستند تا بدانند که چرا آمریکا تا این اندازه با ما دشمن است، این دشمنی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و در نهایت اینکه نمادهای عینی این کینه و دشمنی چه چیزی است.

داشتن استقلال مشکل اصلی آمریکا با انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه البرز تصریح کرد: مشکل اصلی آمریکا با انقلاب اسلامی، رویکردمان در استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و دشمنان این امر را هدف قرار داده‌اند.

وی افزود: متفکران غربی هم به این امر معترف هستند که ایران از خط قرمز آمریکا عبور کرد و تبدیل به کشوری و نظامی مستقل شد که دیگر منافع رژیم آمریکا را تأمین نمی‌کرد.

سردار مولایی ادامه داد: آمریکا منافع حیاتی خود را در خلیج فارس و خاورمیانه می‌داند و سعی در تاراج منطقه را دارد اما جمهوری اسلامی ایران در برابر این زیاده‌خواهی‌ها ایستاده و مانع این امر شده است.

وی گفت: علت به شهادت رساندن سردار سلیمانی توسط آمریکا این بود که وی نقشه‌های این رژیم را در منطقه بر هم زده بود که اگر این نقشه‌ها اجرا می‌شدند تبعات سنگینی برای ملت‌های منطقه داشت.

فرمانده سپاه البرز متذکر شد: دشمنان هیچ‌گاه جرأت رویارویی مستقیم با ملت ایران را نداشته است و به همین علت دست به اقدامات ذلیلانه و ناجوانمردانه‌ای مانند ترور می‌زنند.

کد خبر 5109606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha