۱۲ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۲۰

به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛

۲۴ هزار بسته کمک مومنانه در کرمان توزیع شد

۲۴ هزار بسته کمک مومنانه در کرمان توزیع شد

کرمان - فرمانده سپاه ثارالله کرمان از توزیع ۲۴ هزار بسته کمک مومنانه در این استان در آستانه سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی صبح جمعه در آئین رزمایش کمک‌های مومنانه در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان از سری ویژه برنامه‌های اولین سالگرد سردار شهید سلیمانی گفت: در هفته مقاومت در استان کرمان برنامه‌های متنوعی با رعایت سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه مردم یاری و مردم نوازی متناسب با نظام مردم‌داری شهید سردار سلیمانی، اقداماتی در حوزه‌های عمرانی، اجتماعی و کمک‌های مومنانه و نذر خون و جهیزیه انجام می‌شود.

سردار معروفی با اشاره به تشکیل قرارگاه خدمات اجتماعی استان کرمان با رده‌های حمایتی برای نیازمندان و افرادی که با شیوع ویروس منحوس کرونا دچار چالش شده‌اند، افزود: حدود یک سال خدمات اجتماعی و کمک‌های مومنانه به صورت مرحله‌ای و گام‌های اول، دوم و سوم توسط این قرارگاه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه این مرحله از کمک‌های مومنانه ویژه سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی است، بیان کرد: افرادی که قبلاً شناسایی شده‌اند از این کمک‌ها با اولویت طرح شهید سلیمانی بهره مند می‌شوند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی با هدف قطع ویروس کرونا به صورت محله محور و خانه محور توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حال انجام است و اثرات خوبی هم داشته است.

وی گفت: کمک‌های مومنانه امروز شامل ۲۴ هزار بسته معیشتی شامل ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

سردار معروفی قیمت تقریبی هر بسته را ۳۵۰ هزار تومان ذکر و عنوان کرد: این بسته‌ها شامل برنج، ماکارونی، روغن مایع و رب گوجه فرنگی به اضافه حبوبات است.

وی اظهار کرد: رده‌هایی که در تأمین این ۲۴ هزار بسته مشارکت دارند شامل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، کمیته امداد، آستان قدس، سازمان تبلیغات، سپاه پاسداران، اداره اوقاف و امور خیریه است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: طی یک سال اخیر همه این اقدامات در قالب این قرارگاه در حال انجام است و تا زمانی که درگیر این ویروس منحوس کرونا باشیم به صورت ویژه ادامه دارد؛ البته بعد از ریشه کنی کرونا هم بنا به نیاز استان این اقدام دنبال خواهد شد.

وی بیان کرد: دو مرحله دیگر کمک‌های مومنانه تا پایان سال در دهه فجر و در هفته پاسدار و سالروز تولد امام حسین (ع) انجام می‌شود.

کد خبر 5110018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha