۱۳ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۳۸

رئیس سازمان جوانان مطرح کرد:

رونمایی از طرح «رفیق خوشبخت ما» برای تبیین مکتب شهید سلیمانی

رونمایی از طرح «رفیق خوشبخت ما» برای تبیین مکتب شهید سلیمانی

رئیس سازمان جوانان گفت: طرح رفیق خوشبخت ما با هدف تبیین مکتب شهید سلیمانی به ویژه برای نسل جوان آغاز و رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد گلفشان رئیس سازمان جوانان هلال احمر عصر امروز در مراسم رونمایی از جشنواره رفیق خوشبخت ما به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: طرح ملی و راهبردی رفیق خوشبخت ما عنوانی است که رهبر معظم انقلاب به کار برده اند و این طرح در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید رهبری بر مکتب شهید سلیمانی راه اندازی شده است.

وی در خصوص محورهای این طرح توضیح داد: جشنواره رفیق خوشبخت ما دارای یک پویش ملی به نام چلچراغ است که در این پویش جوانان جمعیت هلال احمر و داوطلبین سراسر کشور اقدام به انجام یک کار خیر به نیابت از شهید سلیمانی خواهند کرد.

گلفشان تصریح کرد: این اقدامات غالباً با محوریت مقابله با کرونا و کمک به نیازمندان است و از امروز تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: بخش دیگری از این طرح جشنواره فرهنگی هنری رفیق خوشبخت ما است که در این جشنواره اطلاعیه هایی برای تبیین مکتب و مسیر سردار شهید منتشر شده و علاقمندان می توانند از طریق مطالعه وصیت نامه حاج قاسم، زندگی نامه ایشان، تولید فیلم کوتاه، مستند مقاله و … آثار خود را به جمعیت هلال احمر ارسال کنند. یکی دیگر از اهداف این طرح تطبیق فعالیت های هلال احمر با مکتب حاج قاسم و تبیین آن برای نسل جوان است.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر ابراز داشت: جوانان و داوطلبین هلال احمر از نوروز ۹۹ تاکنون با انجام اقداماتی مانند غربالگری، شرکت در طرح آمران سلامت، ناظران سلامت و … خدمات متعددی را برای مقابله با کرونا انجام داده اند.

گلفشان گفت: سازمان جوانان هلال احمر تا سال ۱۴۰۰ و پیش از پایان سال جاری ۱۴ طرح بزرگ را اجرایی و عملیاتی خواهد کرد که جزییات آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 5111080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha