۱۳ دی ۱۳۹۹، ۲۱:۴۴

استاندار کرمانشاه:

اجرای پروژه‌های جهش تولید در کرمانشاه سرعت می گیرند

اجرای پروژه‌های جهش تولید در کرمانشاه سرعت می گیرند

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه از سرعت گرفتن اجرای پروژه‌های جهش تولید در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ بازوند بعد از ظهر امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور نمایندگان نهاد ریاست جمهوری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی به منظور بررسی و پایش پروژه‌های مصوب تفاهم نامه‌های جهش تولید استان کرمانشاه در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تلاش برای اتمام پروژه‌های جهش تولید که نقش مؤثری در رونق اقتصادی و اشتغالزایی دارند برای ما یک اولویت مهم است و در این راستا از مدیران استان خواسته‌ایم که نهایت تلاش و اهتمام خود را برای اتمام این پروژه‌ها به کار گیرند.

وی با اشاره به بکارگیری بسیاری از منابع استان در بازسازی مناطق زلزله زده در سال‌های گذشته، افزود: ضرورت دارد که طبق برنامه‌ای مشخص، منابع و تسهیلات لازم به منظور کمک به تسریع در اجرای پروژه‌های جهش تولید به استان اختصاص پیدا کند زیرا استان کرمانشاه طی سال‌های گذشته با بازسازی مناطق زلزله زده مواجه بوده و همچنین این استان جز استان‌های کم برخوردار است لذا از مسئولین سازمان برنامه و بودجه انتظار داریم که به این استان یک نگاه ویژه داشته باشند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با تخصیص منابع و تسهیلات لازم و همچنین افزایش سهم یارانه ایی می‌توان به تسریع در اتمام پروژه‌های جهش تولید در استان امیدوار بود هر چند که ما نهایت تلاش خود را در این راستا با کمک دستگاه‌های اجرایی ذیربط به کار گرفته‌ایم.

بازوند با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مناسب استان برای سرمایه گذاری ادامه داد: خوشبختانه اقدامات و تلاش‌های خوبی در استان برای ایجاد سرمایه گذاری به منظور رونق اقتصادی و اشتغالزایی در حال انجام است که این سرمایه گذاری ها منجر به تحول در استان خواهد شد.

وی هدف از اجرای پروژه‌های جهش تولید را کاهش نرخ بیکاری، افزایش اشتغالزایی، رونق اقتصادی و توجه به اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری با درایت و هوشمندی امسال را به عنوان سال جهش تولید نامگذاری کرده‌اند لذا ما وظیفه داریم که در این راستا اقدامات اثر بخش انجام دهیم و کمک کنیم که با توجه به توان داخلی و بهره گیری از ظرفیت‌ها گام بسیار مؤثری در جهت تحقق اهداف برنامه‌های جهش تولید برداشته شود.

بازوند خواستار توجه ویژه مدیران عامل بانک‌ها در مرکز به مسائل استان شد و گفت: انتظار داریم که مدیران عامل بانک‌ها یک دستور و نگاه ویژه به منظور اجرای پروژه‌های جهش تولید در استان داشته باشند زیرا استان در سال‌های گذشته بسیاری از منابع خود را صرف بازسازی مناطق زلزله کرده است.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: در سال جهش تولید و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصادی با نگاه به توان داخلی با جدیت مصمم به اتمام پروژه‌های جهش تولید تا پایان سال هستیم و در این راستا از دستگاه‌های اجرایی ذیربط خواسته‌ایم که نهایت اهتمام خود را برای اتمام این پروژه‌ها تولید به کار گیرند.

وی گفت: حتماً نکات مورد نیاز برای تسریع در اجرای پروژه‌های جهش تولید را با مسئولین محترم نهاد ریاست جمهوری و سازمان برنامه و بودجه پیگیری خواهیم کرد زیرا این موضوعات برای ما بسیار با اهمیت و راهبردی است.

کد خبر 5111299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha