۱۴ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۳۸

سردار حسین دهقان:

سلیمانی و سلیمانی‌ها پرورش یافته مکتب خمینی (ره) هستند

سلیمانی و سلیمانی‌ها پرورش یافته مکتب خمینی (ره) هستند

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی گفت: شهید سلیمانی و سلیمانی‌ها پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) که همان مکتب عاشورایی و امام حسین (ع) هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین دهقان مشاور صنایع دفاع مقام معظم رهبری در سالروز ترور سردار سلیمانی با حضور در برنامه صبحگاهی سلام سردار گفت: سلیمانی و سلیمانی‌ها پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) که همان مکتب عاشورایی و امام حسین (ع) هستند.

وی افزود: حاج قاسم هیچ‌گاه با مردم بودن، با اسلام بودن را نه تنها فراموش نکرد بلکه تمامی حرکات و سکناتش بیان‌گر همین مبانی بود که در اوج این حرکت انقلابی خود به بالاترین درجه که شهادت است نائل شد.

وزیر سابق دفاع بیان کرد: سردار سلیمانی تمامی دسیسه‌ها و توطئه‌های نظام سلطه در منطقه را در هم شکست و علت کینه و دشمنی نظام‌های استکباری و برخی از کشورهای عربی نیز با سردار به همین دلیل است.

دهقان اشاره کرد: نظام استکبار و کشورهای منطقه گمان می‌کردند با شهادت سردار مقاومت دچار نقصان و فروپاشی خواهد شد غافل از اینکه خون شهید منجر به رشد و منصه ظهور رسیدن عزم‌هایی است که در این مسیر وجود داشت.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که مردم در کشور ما و سایر کشورهایی مقاومت در آن‌ها مطرح است پس از شهادت حاج قاسم به میدان آمدند و با حضور پرشور و میلیونی خود این اقدام را محکوم کردند و انتقامی سخت در انتظار عاملان را اعلام کردند.

رادیو مقاومت صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی از ابتدای دی ماه تا پایان آن از طریق موج FM ردیف ۹۵,۵ مگاهرتز قابل دریافت بوده و مخاطبان می‌توانند از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۵۵ با برنامه‌های رادیو مقاومت در ارتباط باشند.

کد خبر 5112651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha