۱۵ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۱۲

اوحدی اعلام کرد؛

راه‌اندازی ۴۵ میز خدمات بانکی در ادارات بنیاد شهید

راه‌اندازی ۴۵ میز خدمات بانکی در ادارات بنیاد شهید

رئیس بنیاد شهید گفت: ۴۵ میز خدمت بانکی در ادارات بنیاد شهید سراسر کشور به‌ منظور تسهیل خدمات‌ رسانی به ایثارگران راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید اوحدی، اظهار داشت: گیشه‌های بانک به عنوان میز خدمت در استان‌هایی راه‌اندازی شده‌اند که فاصله شهرستان‌ها با مرکز استان زیاد است و ایثارگران عزیز پس از این برای کارهای بانکی خود نیازی به مراجعه تا مرکز استان را ندارند.

وی افزود: امروز در سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شاهد افتتاح و شروع به کار این میزهای خدمت با هدف خدمت‌رسانی به ایثارگران هستیم. سردار سلیمانی همواره تأکید بسیار زیادی بر خدمت‌رسانی و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران داشتند و امروز شاهد امتداد نگاه و تفکر سردار شهید سلیمانی هستیم.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه حوزه بانکی کشور مأموریت بسیار مهم و اساسی را بر عهده دارد افزود: بانک مذکور علاوه بر این مأموریت مهم، مأموریت خدمت به جامعه معزز ایثارگری را نیز به عهده دارد. همه ظرفیت‌ها و امکانات بنیاد شهید و امور ایثارگران در مسیر خدمت‌رسانی به ایثارگران است و این بانک نقش مهمی در این مسیر دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: خوشبختانه تحولات بسیار خوبی در بانک صورت گرفته است و با اقدامات انجام شده، این بانک امسال بعد از ۵ سال برای نخستین بار به سود عملیاتی می‌رسد.

اوحدی با اشاره به نوسانات موجود در اقتصاد کشور گفت: شرایط اقتصادی کشورمان به دلایل مختلفی از جمله تحریم‌های ناجوانمردانه دچار برخی مشکلات و نوسانات است و اثرات این نوسان را در بورس کشور نیز می‌بینیم. ۵۸۰ هزار نفر از سهامداران اصلی بانک از فرزندان شهدا و جامعه ایثارگری هستند و کمتر از ۴ درصد آنها در چنین شرایطی سهام بانک را فروخته‌اند که این موضوع نشانگر اعتماد بالا به بانک است.

وی افزود: این بانک تنها بانکی است که ۱۰۰ درصد شعب آن به دستگاه‌های الکترونیکی دریافت و پرداخت وجه مجهز شده‌اند. در مجموع شاخص‌های اقتصادی بانک مذکور بسیار امیدوارکننده است و نگاه تحول‌گرا و توسعه محور حاکم بر این مجموعه چشم‌انداز بسیار خوبی را برای بانک رقم می‌زند.

کد خبر 5114065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha