۱۶ دی ۱۳۹۹، ۰:۲۳

استاندار خوزستان تأکید کرد:

منازل آسیب دیده بیشتری را در بندرامام کامل بازسازی می کنیم

 منازل آسیب دیده بیشتری را در بندرامام کامل بازسازی می کنیم

اهواز- استاندار خوزستان گفت: تلاش خواهیم کرد؛ منازل آسیب دیده بیشتری به دلیل آبگرفتگی را در بندرامام خمینی به صورت کامل بازسازی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی شامگاه دوشنبه در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق خسارت دیده از آب‌گرفتگی اخیر خوزستان، اظهار کرد: اکنون در بندر امام خمینی (ره) به ویژه شهرک شهید صباغان، روند اقدامات بازسازی به نسبت خوب پیش رفته است و پرداختی‌های نخست خسارت نیز انجام شد.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی بنیاد مسکن خوزستان امید می‌رود که روند بازسازی منازل تخریبی شروع شود، افزود: البته اقدام لازم در منازل تعمیری آسیب دیده از گذشته آغاز شده و در حال انجام است.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان بیان کرد: امید می‌رود که با تمهید دولت و مصوباتی که داشته است و همچنین کمک شرکت‌های پتروشیمی، اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان و بنیاد مستضعفان تعداد منازل بیشتری را بازسازی کامل و یا تعمیر شوند و بتوان از این مسیر حتی کسانی که شرایط درستی را برای زندگی نداشته‌اند، سامان داد و خانه‌های خوبی را برای آنها ساخت.

وی عنوان کرد: برای ایجاد زیرساخت‌های مناطق دچار آب‌گرفتگی نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته شد تا زیرساخت‌ها توسعه پیدا کنند.

کد خبر 5114248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      0 0
      تلاش خواهید کرد خدمتگذار لایقی باشید