۱۵ دی ۱۳۹۹، ۲۳:۴۰

فرماندار بهارستان خبر داد؛

رهگیری ١٨ هزار و ٢١٢ مبتلا/وضعیت کرونایی بهارستان زرد است

رهگیری ١٨ هزار و ٢١٢ مبتلا/وضعیت کرونایی بهارستان زرد است

بهارستان- فرماندار بهارستان از رهگیری ١٨ هزار و ٢١٢ مورد مبتلابه ویروس کرونا توسط عوامل بهداشت و درمان خبر داد و اظهار داشت: بهارستان اکنون در حالت زرد قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی تمهیدی عصر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا استان تهران که به صورت آنلاین برگزار شد، از کاهش ۹۲ درصدی میزان مرگ و میرهای کرونایی در شهرهای صالحیه، گلستان و نسیم شهر خبر داد و اظهار داشت: بهارستان اکنون در حالت زرد قرار دارد.

فرماندار شهرستان بهارستان با بیان اینکه اجرای طرح سردار سلیمانی بسیار در قطع زنجیره کرونا مؤثر بود، افزود: در بهارستان از ابتدای این طرح که از آذر ماه آغاز شد، ۳۴۴۲ تست کرونا انجام شده است که از این تعداد تست ۴۹۸ مثبت بود.

وی تاکید کرد: حفظ روند کاهشی آمار فوتی‌ها همچنان مستلزم رعایت جدی طرح فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از شکل گیری تجمعات و استفاده از ماسک است.

تمهیدی عنوان داشت: مردم بهارستان در کاهش فوتی‌های کرونایی نقش به سزای ایفا کردند و با رعایت پروتکل‌ها توانستند وضعیت شهرستان را به وضعیت زرد برسانند.

فرماندار بهارستان عنوان داشت: ١٨ هزار و ٢١٢ مورد رهگیری مبتلایان و اطرافیان آنها به ویروس کرونا توسط عوامل بهداشت و درمان انجام شده است و روند کار ادامه دار خواهد بود تا انشاالله به زودی بتوانیم این ویروس منحوس را شکست دهیم.

کد خبر 5114249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha