توسط سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس؛

اعطای تندیس خادمی شهدا به رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

اعطای تندیس خادمی شهدا به رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه مشترک میان سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد راهیان نور ،سردار سرتیپ بهمن کارگر تندیس و لباس خادمی شهدا را به حجت الاسلام و المسلمین قمی اعطا نمود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم امضای تفاهم نامه سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد راهیان نور با حضور حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات و سردار سرتیپ پاسدار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز سه شنبه ۱۶ دی ماه ۱۳۹۹ در موزه دفاع مقدس برگزار شد.

حجت الاسلام قمی در این مراسم با بیان اینکه مرور ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همان مرور اسلام ناب است گفت: انسان‌های بزرگی در ایام دفاع مقدس جلوه‌گر شدند که مرور همین‌ها مرور اسلام است. حضرت امام (ره) به علما نوشتند هفتاد سال عبادت کردید اما وصیت نامه شهدا را بخوانید تا متوجه شوید که چطور یک شبه ره صد ساله را می‌شود طی کرد.

وی ادامه داد: مرور ارزش‌های انقلاب مرور اسلام ناب در گستره جغرافیایی است لذا ما با خادمین فرهنگ جهاد و مقاومت امروز همراه شده‌ایم.

در ادامه سردار سرتیپ پاسدار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اهمیت تعامل با سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از پیشتازان عرصه دفاع مقدس است. این سازمان در حوزه فیلم، کتاب و ادبیات کارهای خوبی انجام داده است. در مقوله دفاع مقدس اگر همه سازمان‌ها دست به دست هم بدهند می‌توانیم ارزش‌های دفاع مقدس را به جوانان نشان دهیم و اگر موفقیتی داشتیم به همت همه دستگاه‌ها بوده است.

سردار کارگر در پایان گفت: این تفاهم نامه‌ها شکلی است و اصل این است که با دست به دست هم دادن باید در جهت و یک راستا با هم افزایی بیشتر بین دستگاهی حرکت کنیم.

در ادامه این مراسم از تولیدات فرهنگ و هنری و رسانه‌ای با نام «قهرمان امت» که شامل مجموعه نقاشی‌های دیجیتال شهدای شاخص، کتاب قهرمان امت، اینفوگرافی قهرمان امت، برشور قهرمان امت و نماهنگ دیار عاشقان بود توسط رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی شد.

همچنین در پایان این برنامه از سوی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لوح خادمی شهدا به همراه تندیس آن به حجت الاسلام و المسلمین قمی اهدا شد.

کد خبر 5114770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha