۱۷ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۵۲

دادستان مرکز استان سمنان تاکید کرد:

برخورد جدی با دستگاه‌های کم‌کار در حوزه مواد مخدر استان سمنان

برخورد جدی با دستگاه‌های کم‌کار در حوزه مواد مخدر استان سمنان

سمنان- دادستان مرکز استان سمنان گفت: از این پس بر حسب دستورالعمل ارسالی از سوی رئیس قوه قضائیه با ارگان‌هایی که کم کاری در حوزه مقابله با مواد مخدر دارند، برخورد خواهد شد.

محمد شریف ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به روند مقابله با پدیده شوم مواد مخدر در استان سمنان بیان کرد: یکی از مسائلی که به بیکاری دامن می‌زند، موضوع مواد مخدر است از سوی دیگر مصوباتی در نشست‌های مختلف در این حوزه صورت می‌گرفت اما متأسفانه نتیجه دلخواهی که دادستانی به آن توجه دارد، رخ نداده است.

وی افزود: مسئولانی که متولی امر هستند مانند شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و دیگر سازمان‌ها، می‌بایست با جدیت بیشتری پای کار باشند و وظایف خود را در حوزه مواد مخدر و هر کمکی که می‌شود به کاهش اعتیاد کرد انجام دهند.

دادستان سمنان گفت: امروز به صورت ۱۰۰ درصدی اراده جدی در مجموعه استان سمنان وجود دارد تا با توجه به دستورالعمل رئیس قوه قضائیه با متولیانی که قانون برایشان در حوزه مواد مخدر وظایفی تعیین کرده اما انجام نداده‌اند، برخورد خواهد شد.

ابراهیمی ادامه داد: تاکنون درخواست از نهادهای مختلف برای کاهش سو مصرف مواد مخدر با خواهش از همه متولیان بود اما تعارف‌ها تمام شده و حتماً سراغ کسانی که ترک فعل اداری و مجرمانه کرده‌اند، خواهیم رفت زیرا باید به وظیفه قانونی خود در راستای مقابله با اعتیاد عمل کنند.

وی افزود: ما معتقد هستیم که افراد معتاد بیمار هستند و از مردم می‌خواهیم که به سمت تغییر نگرش‌ها به این دیده حرکت کنیم زیرا این بیماران را متأسفانه طرد شده و معضل می‌بینیم حال آنکه می‌توان به این افراد کمک کرد تا در کمپ‌ها به صورت هوشمندانه درمان شوند و به سمت صنعت و نیروی کار سوق داد و لذا در پی ترویج این نوع نگرش نیز هستیم که شورای تأمین استان سمنان نیز به ما در این حوزه کمک کرده است.

کد خبر 5115926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha