۱۹ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۴۴

امام جمعه شیراز مطرح کرد:

تقدیر از نمایندگان مجلس برای تلاش در مسیر احقاق حقوق هسته‌ای

تقدیر از نمایندگان مجلس برای تلاش در مسیر احقاق حقوق هسته‌ای

شیراز- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شیراز گفت: نمایندگان مجلس در احقاق حقوق هسته‌ای ایران دولت را ملزم به غنی سازی ٢٠ درصد کردند که از این بابت از نمایندگان قدردانی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شیراز که به علت شیوع کرونا پس از شش ماه وقفه برگزار شد، اظهار داشت: باید قدردان عالمان دینی بود زیرا عالمان دینی، مربی دانشمندان هستند و دشمن به دنبال ضربه زدن به ملت و مفاخر اجتماعی است.

وی همچنین با اشاره به قیام مردم قم در ۱۹ دی تاکید کرد: این قیام در سال ۵۷ زمینه‌ساز به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی در همان سال شد و طی بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی ایران، همچنان پیشرو و راست قامت است.

دژکام با تاکید بر دستاوردهای انقلاب طی ۴٠ سال اخیر عنوان کرد: حرکت انقلابی نباید متوقف شود زیرا با توقف حرکت انقلاب، دشمن در صدد ضربه زدن به انقلاب بر می‌آید و بنابراین باید ضمن استمرار حرکت‌های انقلابی، از حقوق مردم ایران در همه عرصه‌ها دفاع شود تا استقلال ایران همواره حفظ شود.

وی اضافه کرد: در راستای حفظ استقلال ایران، مجلس اقدام خوبی انجام داده و باید این تصمیم به عنوان اصول اساسی در برخورد با آمریکا لحاظ شود و دولت ملزم است که غنی سازی ۲۰ درصد را ادامه دهد که این مهم هم اکنون در کشور در حال اجراست.

امام جمعه شیراز یادآور شد: رهبر انقلاب با تاکید بر استمرار نهضت انقلاب فرموده‌اند که شاهد رسوایی بت بزرگ در جهان هستیم و انقلاب اسلامی ایران که ادامه‌دهنده انقلاب امام حسین علیه السلام است، چهره واقعی آمریکا را به جهانیان نشان داد.

دژکام در بخش دیگری از سخنان خود ضمن هشدار به مدیران استان فارس بیان کرد: مدیران و مسئولان استان نباید حقوق مردم را ضایع کنند و باید نسبت به ارزیابی جایگاه استان فارس در کشور اقدامات لازم صورت بگیرد و با توجه به ظرفیتی که در استان فارس وجود دارد، نباید سند پیشرانه استان فارس متوقف شده و مسائل استان مغفول بماند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: باید شکرگزار نعماتی که خداوند به مردم اعطا کرده باشیم که یکی از این نعمت‌ها، موضوع سلامتی است البته مهمترین نعمتی که خداوند به بشر اهدا کرده است، وجود پیامبر و ائمه اطهار است که باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم.

امام جمعه شیراز ادامه داد: مجاهدان اسلام قدردان نعمتی والاتر از سلامتی بودند که در راه اسلام و دین، جان خود را فدا کردند که از جمله این مجاهدان می‌توان به شهید سلیمانی و شهید فخری زاده اشاره کرد.

کد خبر 5116939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha