۲۱ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۲۰

نماینده ولی فقیه در فارس در تاکید کرد:

سند تحول فرهنگی استان فارس تا سال ۱۴۰۰ اجرایی شود

سند تحول فرهنگی استان فارس تا سال ۱۴۰۰ اجرایی شود

شیراز - نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: سند تحول فرهنگی استان فارس تا سال ۱۴۰۰ باید اجرایی شود و تمامی مسئولین نیز باید از آن اطلاعات و آشنایی کافی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله لطف‌الله دژکام ظهر یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس که به صورت وبینار و با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد، گفت: سند مهندسی فرهنگی فارس در واقع برشی از سند مهندسی فرهنگی ملی است و به عنوان نقشه راه مهندسی فرهنگی مطرح و مد نظر بوده و چارچوب‌هایی نیز برای اجرای آن در راستای تحقق حرکت تأثیرگذار فرهنگی نظام، تبیین شده است.

وی تصریح کرد: این سند باید متناسب با نیازهای منطقه‌ای اجرایی و عملیاتی شود زیرا برنامه ریزی و هدف گذاری فرهنگی بدون تأثیرگذاری مجریان فرهنگی امکان پذیر نیست.

امام جمعه شیراز ادامه داد: برای تحقق و اجرای این سند باید از کلی گویی رد شویم و اگر قرار است در راستای چارچوب کلی که تعیین شده به سمت برنامه و اقدام عملی پیش برویم باید اطلاعات ما از مجموعه این سند خیلی دقیق و گسترده باشد.

آیت الله دژکام یادآور شد: نقشه مهندسی فرهنگی استان فارس باید تا سال ۱۴۰۰ اجرایی شود و در این مسیر باید تمامی دستگاه‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: تمامی مسئولین استان باید با سند تحول فرهنگی استان آشنایی کامل داشته باشند و در شهرستان‌ها نیز مطالعه این سند به مسابقه گذاشته شود.

کد خبر 5118508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha