۲۳ دی ۱۳۹۹، ۱۹:۴۰

پیرو دستور استاندار کرمان صورت می‌گیرد؛

آماده‌سازی و تجهیز ۴ گرمخانه در شهر کرمان

آماده‌سازی و تجهیز ۴ گرمخانه در شهر کرمان

کرمان - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان از آماده‌سازی و تجهیز چهار گرمخانه توسط شهرداری کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، مرضیه مهدوی با اشاره به دستور و تاکید استاندار کرمان جهت راه‌اندازی سریع گرمخانه در شهر کرمان اظهار داشت: بلافاصله پس از تاکید استاندار، نشست دفتر اجتماعی استانداری با مدیرکل بهزیستی استان، فرماندار کرمان، مدیر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرداری کرمان و رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در روز یکشنبه ۲۱ دی ماه برگزار و تجهیز چهار مکان مختلف برای راه‌اندازی گرمخانه به تصویب رسید.

وی افزود: امروز سه‌شنبه ۲۳ دی ماه نیز نشست دیگری در محل فرمانداری کرمان و با حضور رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر، مدیر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرداری کرمان و نمایندگان نیروهای انتظامی و سپاه، کمیته امداد، بهزیستی، فنی و حرفه‌ای و اداره کل اتباع خارجی استانداری برای ساماندهی کودکان کار و متکدیان برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان با بیان اینکه از صبح شنبه ۲۷ دی ماه، جمع‌آوری و نگهداری کودکان کار جهت پالایش و ساماندهی آنها صورت می‌گیرد، اضافه کرد: این مرکز نگهداری به صورت موقت راه‌اندازی شده است.

مهدوی ادامه داد: کودکان کار اتباع طبق قوانین مربوطه جهت ساماندهی به اداره کل امور اتباع خارجی و کودکان ایرانی به اداره کل بهزیستی تحویل داده می‌شوند.

کد خبر 5120839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha