۲۷ دی ۱۳۹۹، ۹:۱۲

برای اهدای کمک‌های خیرخواهانه؛

حضور قهرمانان کشتی و تکواندو در مناطق محروم سیستان و بلوچستان

حضور قهرمانان کشتی و تکواندو در مناطق محروم سیستان و بلوچستان

حضور مستمر و فعالیت خیرخواهانه برخی از ورزشکاران ملی پوش کشورمان برای کمک به مردم مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن رحیمی قهرمان و نایب قهرمان جهان، نفر سوم رقابت‌های جهانی کشتی آزاد و عنوان دار المپیک به همراه اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندوی زنان ایران، عنوان دار آسیا و جهان در قالب مؤسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) بار دیگر در مناطق محروم کشور حضور یافتند. این قهرمانان ملی با سفر به روستاهای محروم منطقه مولاآباد کشاری و آزاتی استان سیستان و بلوچستان در ۳۰ کیلومتری مرز ایران و پاکستان ضمن توزیع اقلام غذایی و بهداشتی از روند پروژه‌های ساخت مدرسه و مسکن که قرار است توسط این مؤسسه به بهره برداری برسد نیز بازدید کردند.

رسول خادم قهرمان جهان و المپیک و پرویز پرستویی هنرمند خوشنام کشورمان هم در این سفر حضور داشتند.

حسن رحیمی پس از حضور در این مناطق محروم گفت: بر اساس برنامه ریزی مؤسسه معمولاً هر هفته سفری را به مناطق محروم داریم که در هر نوبت با مشکلات جدیدی مواجه می‌شویم.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است در وهله نخست امانت‌های خیرین را به دست هموطنان محروم برسانیم و بعد از آن با شناسایی مشکلات معیشتی، پزشکی، اشتغال، نبود آب قابل شُرب، نداشتن محل مناسب برای زندگی، موضوعات بهداشتی و… برای رفع آن چاره اندیشی کنیم.

رحیمی خاطرنشان کرد: این مؤسسه ضمن پویش‌های مختلف در حمایت از هموطنان محروم با اجرای طرح ارتقای درآمد خانوار، بخشی از کمک‌های مردمی را جهت اشتغال و ایجاد درآمد برای خانوارهای روستایی و خانواده‌های ساکن در مناطق محروم شهری، هزینه می‌کند.

کد خبر 5123043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha