۲۷ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۵۷

آیت الله سیدمحمدتقی مدرسی:

سیدالشهدا(ع) نماد شیوه تربیتی حضرت زهرا(س) است

سیدالشهدا(ع) نماد شیوه تربیتی حضرت زهرا(س) است

آیت الله سید محمدتقی مدرسی گفت:اخلاق سیدالشهدا (ع) نماد شیوه تربیتی حضرت زهرا (س) است و زن مؤمن باید این گونه عمل کرده و تربیت فرزندان خود را به فضای مجازی و خیابان و مدرسه نسپارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد تقی مدرسی، از مراجع تقلید در سخنرانی هفتگی خود با اشاره به ایام فاطمیه گفت: جامعه سیره زندگی حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قرار دهند که ثمره الگو گرفتن از ایشان رسیدن به شفاعت در آخرت و بهبود زندگی دنیا است.

مؤلف تفسیر هدایت اظهار کرد: همه ما به خصوص بانوان گرامی تلاش کنند با تأسی به سیره حضرت فاطمه (س) خانه‌های خود را با ذکر خدا نورانی کرده و در تربیت اولاد صالح به شیوه آن حضرت بکوشید.

وی با تاکید به پیروی از سیره فاطمی در تربیت فرزندان افزود: اخلاق سیدالشهدا (ع) نماد شیوه تربیتی حضرت زهرا (س) است و زن مؤمن باید این گونه عمل کرده و تربیت فرزندان خود را به فضای مجازی و خیابان و مدرسه نسپارد.

آیت الله مدرسی در پایان گفت: اهل بیت (ع) و بالاخص حضرت زهرا (س) سرچشمه و منبع خیر و رحمت الهی هستند. ما اگر برای حضرت فاطمه (س) مجلس عزاداری برگزار می‌کنیم، برای نزدیکی روح و قلب و تمام وجودمان به این منبع رحمت الهی است.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه (س) شفیع این امت است. بنابراین مجالس عزاداری و احیای شعائر حضرت زهرا (س) ما را به سرچشمه رحمت الهی نزدیک می‌کند.

کد خبر 5123249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha