سخنگوی دفتر سیاسی جنبش صادقون:

تحریم جانشین شهید «المهندس» به مثابه مدال افتخاری برای او است

تحریم جانشین شهید «المهندس» به مثابه مدال افتخاری برای او است

سخنگوی دفتر سیاسی جنبش «صادقون» عراق در سخنانی تأکید کرد: تحریم «ابوفدک المحمداوی» جانشین شهید «ابو مهدی المهندس» توسط آمریکا به مثابه مدال افتخاری برای او است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «محمود الربیعی» سخنگوی دفتر سیاسی جنبش «صادقون» عراق اقدام آمریکا در تحریم «ابو فدک المحمداوی» جانشین شهید ابومهدی المهندس را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: قرار دادن نام مبارز شجاع، ابو فدک المحمداوی در فهرست به اصطلاح تروریسم آمریکا مدال افتخار، عزت و شرافت است که ثابت می کند ابو فدک دولت آمریکا را با مشکل مواجه کرده است.

این مقام عراقی در ادامه یادآور شد: اقدام واشنگتن نشان می دهد که المحمداوی، آمریکایی ها را خوار و حقیر کرده است. این اقدام واشنگتن همچنین نشان از آن دارد که فرماندهان حشد شعبی و نیروهای مقاومت در مسیر دو مرد بزرگ یعنی شهیدان ابو مهدی المهندس و قاسم سلیمانی، حرکت می کنند.

پیشتر «مازن الزیدی» تحلیلگر عراقی در سخنانی به اقدام آمریکا در تحریم شخصیت‌های حشد شعبی واکنش نشان داد. وی در این خصوص گفت: تحریم افراد و شخصیت‌ها توسط واشنگتن معنا و مفهوم خاصی دارد.

این تحلیلگر عراقی یادآور شد: گنجاندن نام فالح الفیاض، رئیس سازمان حشد شعبی و سپس ابو فدک المحمداوی، نایب رئیس این سازمان در فهرست تحریم‌های آمریکا، تاکیدی بر این موضوع است که آمریکا همان راه و روشی را ادامه می‌دهد که یک سال قبل با ترور ابو مهدی المهندس آغاز کرد. تاریخ جنایات آمریکا به ما آموخته است که قرار گرفتن نام افراد در فهرست تحریم‌های آمریکا، مقدمه‌ای برای حذف فیزیکی آنها است.

کد خبر 5123509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha