۲۷ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۲۱

فرماندارابهر:

شهرستان ابهر در وضعیت آبی قرار دارد

شهرستان ابهر در وضعیت آبی قرار دارد

زنجان-فرماندار ابهر از کاهش بیماری کرونا در شهرستان ابهر خبر دادو گفت: ابهر در وضعیت آبی قرار دارد.

وجیهه نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شهرستان ابهر در خصوص بیماری کرونا در وضعیت آبی است، گفت: اگر تغییراتی صورت گیرد از طریق ستاد مبارزه با کرونا در استان اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به شناسایی مناطق آلوده و پر خطر درشهرستان ابهر، اظهار کرد: این کار با تاکیدات استاندار با جدیت انجام می‌شود و به علت ثبت نام در سامانه سجام یک دفتر پیشخوان در شهرستان ابهر که بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت نمی کردد پلمب شد.

فرماندار ابهر از کاهش بستری‌های کرونا در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: تعداد مبتلایان و فوتی ها دراین شهرستان رو به کاهش است.

نوروزی برلزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان ابهر تاکید کرد و افزود: امیدواریم این شهرستان در سطح استان کمترین مبتلایان را به خود اختصاص بدهد.

وی با بیان اینکه نقاهتگاهها برای بستری و مراقبت از بیماران کرونایی در این شهرستان آماده شده است، ابراز کرد: در طرح شهید سلیمانی یک هزار و ۲۰۰ تست درشهرستان ابهر انجام شده و تست ۲۰۰ نفر مثبت است.

فرماندار ابهر با بیان اینکه بازرسی از اصناف و اماکن عمومی دراین شهرستان روزانه به صورت خیلی جدی انجام می شود، گفت: تمام واحدهای صنفی و خدماتی ملزم به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی هستند.

نوروزی گفت: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی درشهرستان ابهر خوب است.

کد خبر 5123555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha