نماینده پارلمان سوریه اعلام کرد؛

جنگ غیراخلاقی نظامی و اقتصادی آمریکا علیه سوریه و عراق

جنگ غیراخلاقی نظامی و اقتصادی آمریکا علیه سوریه و عراق

نماینده پارلمان سوریه به جنگ غیراخلاقی نظامی و اقتصادی آمریکا علیه عراق و سوریه اشاره کرد و اینکه مقامات کاخ سفید همواره به منافع رژیم صهیونیستی توجه دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، علی الصطوف نماینده پارلمان سوریه، «دولت در سایه آمریکا» متشکل از کارتل‌های بزرگ تسلیحاتی، اقتصادی و رسانه‌ای را تعیین کننده سیاست این کشور دانست و گفت که این دولت در خدمت تامین امنیت و منافع رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: جنگ های آمریکا علیه عراق و سوریه در دوره دموکراتها و جمهوری خواهان انجام شده است.

الصطوف افزود: باید بدانیم که سیاست آمریکا را «دولت در سایه» هدایت می کند که متشکل از شرکت های تسلیحاتی، نفتی، گازی و رسانه ای و تبلیغاتی است و این شرکت ها هستند که همواره در تلاش برای تامین منافع خود به زیان خون ملت ها و گرسنه نگه داشتن آنها هستند.

این نماینده پارلمان سوریه تصریح کرد: نظام سیاسی آمریکا از زمان تشکیل، یک نظام سیاسی و نه اخلاقی بوده است و مسئله ای که دولت سایه در آمریکا همواره بر آن پافشاری و تاکید می کند، سلامت و تامین امنیت رژیم صهیونیستی است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و اسرائیل و هم پیمانان آنها جنگ اقتصادی پلید و غیراخلاقی را علیه دو کشور سوریه و عراق برای گرسنه نگه داشتن ملت های آنها با هدف حفاظت از رژیم صهیونیستی هدایت می کنند.

الصطوف گفت: جنگ ها در دوره دموکرات ها و جمهوری خواهان علیه سوریه و عراق به راه افتاده و محاصره اقتصادی کنونی علیه دو کشور در جریان است.

کد خبر 5123662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha