۲۹ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۱۶

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

توبه بهترین راه برگشت به حیات ایمانی/افراد پاسخگوی اعمال خودباشند

توبه بهترین راه برگشت به حیات ایمانی/افراد پاسخگوی اعمال خودباشند

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه توبه بهترین راه برگشت به زندگی و تجدید حیات ایمانی است، گفت: توبه مجدد راه کمال را پیش روی انسان می گذارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه درس اخلاق مدیران دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی نفس لوامه را سرمایه ای برای انسان دانست و افزود: نفس لوامه به دنبال تکرار گناهان از سوی انسان، ضعیف و فرد به حیوانی درنده تبدیل می شود.

وی با اشاره به اهمیت کار قوه قضاییه بیان کرد: اگر قوه قضاییه برای تشویق و تنبیه افراد نباشد، جامعه فسیل می شود.

آیت الله عبادی با اشاره به آیاتی از قرآن بیان کرد: بر اساس آیاتی از سوره قیامت، هر فرد باید پاسخگوی اعمال خود باشد که وجدان در انسان و قوه قضاییه در نظام هستی مصداق این امر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه علم منطق نشان دهنده ارزش سخن افراد است، گفت: افرادی مانند شهید مطهری در گفتارشان منطق داشته و سنجیده سخن می گویند.

وی با اشاره به حساب روز قیامت اظهار کرد: عقل، فطرت و پیشوا میزان عمل انسان در قیامت هستند و می طلبد انسان پیش از قیامت از خودش حساب بکشد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه توبه بهترین راه برگشت به زندگی و تجدید حیات ایمانی است، گفت: توبه مجدد راه کمال را پیش روی انسان می گذارد.

کد خبر 5124708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha