۲۹ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۴۷

فرماندار رفسنجان:

سلامتی نیروی کار در رفسنجان به طور مستمر پایش شود

 سلامتی نیروی کار در رفسنجان به طور مستمر پایش شود

رفسنجان - فرماندار رفسنجان با اشاره به اهمیت توجه به نیروی کار به عنوان یک نیروی دارای تخصص، گفت: سلامتی نیروی کار باید به طور مستمر پایش شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فصیحی هرندی صبح دوشنبه در مراسم افتتاح کلینیک تخصصی طب کار در رفسنجان اظهار داشت: یک گام خوب و اساسی با ایجاد یک مرکز تخصصی طب کار در رفسنجان ایجاد شده که می‌تواند خدمات خود را به بخش دولتی و خصوصی ارائه دهد. این مرکز با حضور یک متخصص طب کار و همکاری مرکز بهداشت ایجاد شده است.

وی بیان کرد: بهداشت در همه جا مهم است و باید به آن توجه شود و امروز مردم نیز به این موضوع واقف هستند، یک نیروی کار به دلیل تخصص و مهارت خود اهمیت زیادی دارد و باید سلامتی و تندرستی او به طور مستمر پایش شود.

وی ادامه داد: در سالهای اخیر این مهم توسط مرکز بهداشت انجام شده و امروزه شاهدیم یک متخصص این کار را در رفسنجان انجام می‌دهد و سال‌ها تخصص و تلاش و تجربه خود را در خدمت همشهریان قرار داده است.

فرماندار رفسنجان اظهار کرد: سلامتی نیروی کار برای بتواند ۲۰ تا ۳۰ سال برای یک کارگاه، کارخانه، سازمان و… کار و تلاش کند باید به طور مستمر پایش و رصد شود و کارفرمایان موظف هستند که برای نیروی کار خود پایش سلامتی را انجام دهند.

فصیحی هرندی افزود: امیدواریم با استقبال از این مراکز، کارفرمایان و متولیان کارگاه‌ها و صاحبان مشاغل ارتباط خوبی با این مراکز داشته باشند و تا از نیروی سالم و تندرستی برخوردار باشیم.

کد خبر 5124709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha