۲۹ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۴۵

مدیرکل کتابخانه های استان مرکزی خبر داد؛

افتتاح ۲ کتابخانه روستایی استان مرکزی در دهه فجر

افتتاح ۲ کتابخانه روستایی استان مرکزی در دهه فجر

اراک- مدیرکل کتابخانه های استان مرکزی گفت: ایام دهه فجر امسال دو کتابخانه روستایی در استان مرکزی افتتاح و مورد استفاده علاقمندان قرار خواهد گرفت.

مهدی ثامنی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در استان مرکزی بیش از ۷۳ کتابخانه فعال هستند و بستر استفاده بهتر از کتابخانه‌ها موجود، برای علاقمندان فراهم شده است.

وی افزود: مردم، دستگاه‌ها و نهادها و بخش خصوصی می‌توانند با هدف تجهیز کتابخانه‌های روستایی، کتاب‌های خود را به این اماکن فرهنگی اهدا کنند.

ثامنی با اشاره به اینکه کتابخانه دکتر حصیبی و میر جعفری از ظرفیت خوبی برخوردارند، بیان کرد: کتابخانه میرجعفری در زمره قدیمی ترین و بی نظیرترین کتابخانه های استان محسوب می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های استان مرکزی خاطرنشان کرد: با اداره پست استان مرکزی با هدف دسترسی آسان به کتاب، قرارداد انعقاد شده است که اگر افراد علاقمند به مطالعه و کتابخوانی به هر دلیل مایل به خارج شدن از خانه نبودند، با پرداخت هزینه اندک از طریق اداره پست کتاب را از کتابخانه درخواست کنند.

وی بیان کرد: علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند با اعلام کتاب مورد نظر خود به بخش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی، کتاب خود را دریافت کنند.

کد خبر 5124766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha