به منظور گفتگو درباره انتخابات ملی؛

گروه‌های فلسطینی در شهر «قاهره» نشست مشترک برگزار می‌کنند

گروه‌های فلسطینی در شهر «قاهره» نشست مشترک برگزار می‌کنند

قرار است گروه های فلسطینی نهایتا تا ماه نوامبر آینده نشست مشترکی را به منظور بررسی مسائل مربوط به انتخابات فلسطین، در شهر «قاهره» برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، گروه‌های فلسطینی به زودی نشست مشترکی را در شهر «قاهره» پایتخت مصر برگزار خواهند کرد. گفته شده است که این نشست طی هفته‌های آتی و نهایتاً تا ماه نوامبر آینده برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، گروه‌های فلسطینی در جریان نشست مذکور در خصوص مسائل مربوط به انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری فلسطین که محمود عباس اخیراً فرمان آن را صادر کرده است، رایزنی می‌کنند.

پیش از این، «حنا ناصر» رئیس کمیسیون انتخابات فلسطین اعلام کرده بود که هیأت‌های فتح و حماس به زودی در راستای تسهیل روند برگزاری انتخابات پارلمان و ریاست جمهوری در قاهره با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

از سوی دیگر یک منبع آگاه فلسطینی نیز بیان کرد که قاهره به زودی از محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان و رهبران گروه‌های فلسطینی به منظور برگزاری گفتگوهای ملی در مورد انتخابات دعوت خواهد کرد و این دیدار به ریاست عباس به عنوان رهبر سازمان آزادی‌بخش برگزار خواهد شد.

گفتنی است، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز جمعه تاریخ برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری فلسطین را اعلام کرد. طبق فرمان صادره از سوی محمود عباس، تاریخ انتخابات پارلمانی فلسطین ۲۲ مِی (۱ خردادماه) و انتخابات ریاست جمهوری ۳۱ ژوئیه (۹ مردادماه) تعیین شد. این انتخابات برای نخستین بار ظرف ۱۵ سال گذشته برگزار می‌شود.

کد خبر 5125218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha