۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۴۷

رئیس صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کردستان خبر داد؛

پرداخت ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات برای خرید میوه شب عید

پرداخت ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات برای خرید میوه شب عید

سنندج- رئیس صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کردستان گفت: ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات برای خرید میوه شب عید در اختیار تعاونی های روستایی استان قرار گرفته است.

غلامرضا پاک سرشت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کردستان بر اساس سیاست‌ها و اهداف تعیین شده و به استناد دستورالعمل اجرایی طرح میوه و مرکبات ایام پایانی سال مبلغ ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه به اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی استان کردستان قرار داده است.

وی افزود: تعاونی‌های روستایی مباشر تأمین و خرید میوه شب عید در استان هستند و ستاد تنظیم بازار استان همه مؤسسات مالی و اعتباری و بانک‌ها را موظف به مشارکت در این طرح کرده است.

پاک سرشت خاطرنشان کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان نیز برای اجرای طرح خرید میوه شب عید ۴۰ میلیارد ریال را به صورت تسهیلات قرض‌الحسنه کم بهره و با کارمزد چهار درصد در اختیار تعاونی‌های روستایی استان قرار داده است تا ۳۰۰ تن سیب و ۸۰۰ تن پرتقال تهیه کنند.

وی افزود: صندوق توسعه کشاورزی استان هر ساله تسهیلات و اعتباراتی را در این موضوع به اتحادیه شرکت تعاون روستایی اختصاص داده است و مقرر شده است که سایر بانک‌ها نیز تسهیلاتی را به این موضوع اختصاص دهند.

کد خبر 5127877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha