۵ بهمن ۱۳۹۹، ۷:۵۰

معاون تبلیغات اسلامی گلستان:

طرح ملی «طواف» در گلستان برگزار می شود

طرح ملی «طواف» در گلستان برگزار می شود

گرگان- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: طرح ملی «طواف» به منظور احصاء و دریافت طرح‌های پیشنهادی در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی در گلستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا دیلمی شامگاه شنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: طرح ملی «طواف» به منظور احصاء و دریافت طرح‌های پیشنهادی در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی در گلستان اجرا می‌شود.

وی افزود: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب، پایش و شناسایی طرح ‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی، از راهبردهای سازمان تبلیغات اسلامی است که با استفاده از ظرفیت تشکل های دینی و شبکه سازی مردمی و بهره گیری از تجارب و اندیشه شوراهای اندیشه ورز و نخبگان فرهنگی و تبلیغی انجام می شود.

طبق گفته دیلمی این رویداد ملی پنج محور محتوایی دارد که شامل خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، طلاق، بیکاری و حاشیه نشینی است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: همه طرح‌ ها و اقدامات فرهنگی در سه قالب، منتخب برتر، مستعد حمایت و برگزیده آزاد، ارزیابی و سپس به کمیته ستاد مرکزی ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دریافت و جمع آوری طرح ها تا ۱۵ بهمن ادامه دارد، اظهارکرد: هر طرحی که حائز ۸۰ تا ۱۰۰ امتیاز باشد به عنوان طرح برتر انتخاب و جایزه نقدی ویژه به صاحب اثر اهدا می‌شود.

دیلمی در خصوص طرح مستعد و بسته حمایت گفت: طرحی که حائز ۶۰ تا ۸۰ امتیاز باشد به عنوان طرح مستعد، حمایت  و جایزه نقدی به صاحب اثر اهدا خواهد شد.

وی در خصوص  ارزیابی و انتخاب طرح‌های برگزیده، افزود: انتخاب طرح های برگزیده ملی، طبق شاخص کمیته ستاد مرکزی انجام می شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان اضافه کرد: علاقه مندان برای مشاهده فرم‌های مورد نیاز، سنجه‌های گزینش طرح‌های پیشنهادی و جدول معیارهای ارزیابی و پایش اولیه به گروه طواف در پیام رسان ایتا یا وب سایت تبیان استان مراجعه کنند.

دیلمی بیان کرد: پایش، رصد و ارزیابی تخصصی طرح های پیشنهادی، ارتقاء انگیزشی، فکری و مهارتی فعالان فرهنگی، حمایت مادی و معنوی ستادی از طرح های پیشنهادی، تقویت انگیزه مدیران شهرستانی به منظور حمایت و هدایت طرح های پیشنهادی و اقدام های کیفی فرهنگی و ایجاد بانک اطلاعات طرح های پیشنهادی و اقدام های فرهنگی دینی و ارائه طرح های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی دینی برتر به مبادی ذیربط از اهداف طرح است.

کد خبر 5129159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha