۸ بهمن ۱۳۹۹، ۲۰:۴۲

استاندار بوشهر:

اقدامات تربیتی عمیق ویژه کودکان در استان بوشهر اجرا شود

اقدامات تربیتی عمیق ویژه کودکان در استان بوشهر اجرا شود

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: در سایه قوانین موجود، نیازمند اقدامات تربیتی عمیق برای حمایت از کودکان هستیم و باید اصول صحیح تربیت را به فرزندان انتقال دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر چهارشنبه در سیزدهمین مدرسه حقوق کودک در استان بوشهر اظهار داشت: در مبانی دینی و از نظر صاحب نظران روان شناسی، حساس‌ترین دوران تشکیل شخصیت انسان، دوران کودکی عنوان شده است.

وی بیان کرد: توجه به دوران کودکی به عنوان مهم‌ترین مقطع زندگی انسان، موجب می‌شود در آینده افراد مفید و سالمی را تحویل جامعه دهند.

استاندار بوشهر با اشاره به آسیب پذیری دوران کودکی، گفت: به منظور جلوگیری از بروز آسیب‌های دوران کودکی و همچنین جلوگیری از تعرض به ابعاد شخصیتی کودک، باید چتر قانونی برای آنها در نظر بگیریم.

گراوند افزود: با توجه به تأثیر پذیری دوران کودکی، خوشحالیم در جمهوری اسلامی نشست‌هایی برگزار می‌شود تا بتوانیم فرزندان سالمی را تحویل جامعه اسلامی دهیم.

وی اضافه کرد: در سایه قوانین موجود، نیازمند اقدامات تربیتی عمیق برای حمایت از کودکان هستیم و باید اصول صحیح تربیت را به فرزندان انتقال دهیم.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه از همه ابزارها برای روشنگری و تأثیرگذاری دوران کودکی استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: از فضای مجازی و تأثیر آن به کودکان نباید غفلت کنیم، مخصوصاً با این بیماری کرونا، استفاده از فضای مجازی جهت آموزش بیشتر هم شده است.

گراوند تصریح کرد: هدف تمام قوانین تدوین شده در عرصه جهانی، حمایت و حفاظت از شخصیت کودک است و باید با توجه به مبانی دینی و قوانین بین المللی، همواره در جهت حفظ شخصیت کودک کوشا باشیم.

کد خبر 5132581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha