۸ بهمن ۱۳۹۹، ۲۰:۳۶

سرپرست شبکه بهداشت گناوه:

خرابی دستگاه‌های آزمایشگاه مرکزی گناوه صحت ندارد

خرابی دستگاه‌های آزمایشگاه مرکزی گناوه صحت ندارد

گناوه- سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر خرابی عامدانه دستگاه های آزمایشگاه مرکزی شهرستان گناوه صحت ندارد و همه دستگاه‌های موجود فعال هستند.

عصمت حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر خرابی عامدانه دستگاه‌های آزمایشگاه مرکزی شهرستان گناوه و ناتوانی در تعمیر آن، خبر مذکور اصولاً بی اساس است و پیگیری حقوقی این شایعه در دستور کار قرار می‌گیرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه افزود: در حال حاضر هیچ دستگاهی از دستگاه‌های موجود آزمایشگاه مرکزی شهرستان گناوه خراب نیست و همه دستگاه‌های این آزمایشگاه فعال هستند.

وی تصریح کرد: در طول دوره مدیریت جدید شبکه بهداشت و درمان مورد یا مواردی از قبیل موضوع خبر منتشر شده، رخ نداده است که نیاز به بررسی و پیگیری داشته باشد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه بیان کرد: تمام آزمایش‌های قابل پیش بینی در شرح وظایف آزمایشگاه مرکزی شهرستان، در حال حاضر به نحو مطلوب در این آزمایشگاه انجام می‌شوند.

وی بیان کرد: از تمام اصحاب رسانه خواهشمندیم در شرایط کنونی که کارکنان بهداشت و درمان در شرایط خاص پاندمی کووید -۱۹ در تلاش هستند بیش از پیش درک کنند و بدانند که حال کارکنان حوزه سلامت خوب نیست.

حیدری خاطرنشان کرد: اگر امروز توان همدلی، همکاری، تقدیر و تشکر از کسانی را که برای کمک به همنوعان خود، از همه وجود و سرمایه انسانی خود، بذل عنایت می‌کنند و مخاطرات جسمی و روانی ناشی از این شرایط را پذیرا هستند، ندارند؛ حداقل با دامن زدن به چنین شایعات و اخبار بی اساسی، موجب سلب آرامش عموم و کارکنان بهداشت و درمان نشوند.

وی گفت: ایجاد تشویش اذهان و افکار عمومی در زمینه سلامت مردم می‌تواند موجب افزایش اضطراب اجتماعی، کاهش سرمایه اجتماعی و آسیب به اعتماد عمومی شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه یادآور شد: از شهروندان عزیز تقاضا می‌کنیم به خصوص در شرایط خاص فعلی ناشی از همه گیری کرونا، با هوشمندی بیشتر، اخبار را فقط از منابع موثق پیگیری کرده و از توجه به شایعات پرهیز کنند.

کد خبر 5132603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha