۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۲۷

با حضور استاندار تهران:

گاز رسانی به ۴ روستای بخش کن با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار انجام شد

گاز رسانی به ۴ روستای بخش کن با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار انجام شد

تهران- گاز رسانی به ۴ روستای بخش کن با حضور استاندار تهران و با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر پنج شنبه و در آستانه دهه مبارک فجر آئین گازرسانی به چهار روستای بخش کن شهرستان تهران با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و سایر مسئولان در بارگاه مقدس امامزاده داوود (ع) برگزار شد.

انوشیروان محسنی بند پی دراین مراسم اظهار داشت: اینکه در نزدیکی تهران روستاهایی وجود داشته باشند که فاقد گاز باشند برای دولت پذیرفته نیست و امروز در بخش کن روستاهای امام زاده داود، کیگا، رندان و طالون از نعمت گاز شهری بهره مند شدند.

محسنی بندپی افزود: این پروژه با توجه به ارتفاع منطقه و سرما محقق شد و ۱۳۰۰ خانوار از این نعمت بهره مند شدند.

استاندار تهران گفت: نظام اسلامی از بدو پیروزی انقلاب تاکنون خدمات بی شماری را ارائه کرده است و به برکت نظام سن امید به زندگی افزایش یافته است و پیش از انقلاب سن امید به زندگی ۵۴ سال و بعد از انقلاب ۷۸ سال رسید.

وی بیان داشت: طرح شهید سلیمانی به برکت روح بلند این شهید دستاوردهای بی شماری را کسب کردیم نزدیک به یک ماه است که فوتی‌های ما روزانه به زیر ۱۰۰ نفر رسیده است و این به برکت روح شهید سلیمانی است.

محسنی بندپی عنوان داشت: در حالی که در آمریکا که خود را مهد علم می‌داند روزانه بین سه تا چهار هزار نفر بر اثر کرونا فوت می‌کنند و با هدف گذاری مناسب رهگیری شناسایی وقرنطینه بیماران کار بزرگی بود که در این مدت انجام شد و از مرگ ۳۰ هزار نفر از مردم جلوگیری کرد

کد خبر 5133157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha