۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۸:۳۶

به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد؛

افتتاح و کلنگ زنی ۳۲۱۱ میلیارد تومانی پروژه های دهه فجر کرمانشاه

افتتاح و کلنگ زنی ۳۲۱۱ میلیارد تومانی پروژه های دهه فجر کرمانشاه

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه از افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و اقتصادی دهه فجر استان با ارزشی بیش از سه هزار میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه با اشاره به پروژه‌های عمرانی و اقتصادی دهه مبارک فجر اظهار کرد: در این ایام ۷۱۴ پروژه عمرانی و اقتصادی به ارزش سه هزار و ۲۱۱ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری در پروژه‌های دهه فجر افزود: کشور با توجه به تحریم‌های اعمال شده در شرایط اقتصادی نامطلوبی به سر می‌برد، لذا تأمین اعتبار این پروژه‌ها کار بزرگی است.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به ضرورت تشریح دستاوردهای نظام و دولت، مدیران باید گزارش عملکرد خود را ارائه دهند.

بازوند با تاکید بر لزوم ترویج امید و نشاط در جامعه با توجه به شرایط اقتصادی کنونی تصریح کرد: تمامی مدیران باید در راستای خدمتگزاری بیشتر و حفظ همدلی و وحدت در جامعه، روحیه امید و نشاط را ارتقا دهند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به دلیل نامگذاری ایام الله بر دهه فجر توسط امام راحل گفت: بهمن ماه سند حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران است، در بهمن سال جاری شاهد سقوط یکی از نظام‌های سلطه به نام ترامپ بودیم که سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ملت ایران اعمال نمود.

گفتنی است که ملت بزرگ ایران با مقاومت خود از این دوران سخت سربلند بیرون آمده که قطعاً این مقاومت هزینه‌های سنگینی داشته اما نتیجه آن حفظ عزت و استقلال مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر 5133175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha