۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۴۲

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی:

حق محرومیت بهارستان را اسلامشهر دریافت می‌کند

حق محرومیت بهارستان را اسلامشهر دریافت می‌کند

بهارستان- نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بهارستان محروم‌ترین شهرستان استان تهران است، گفت: حق محرومیت بهارستان را اسلامشهر دریافت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن نوروزی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی بهارستان با اشاره به اینکه حرکت شهرستان در مسیر توسعه به کندی صورت می‌گیرد اظهار داشت: بودجه تخصیص یافته به بهارستان به هیچ عنوان رضایت بخش نیست گرچه می‌دانیم که با وجود پرداخت ۶۰ درصدی مالیات کشور توسط استان تهران این استان از سهم بودجه کمی برخوردار است و این موضوع به بهارستان نیز تسری یافته است.

نوروزی با بیان اینکه حق محرومیت شهرستان بهارستان را شهرستان اسلامشهر دریافت می‌کند گفت: با توجه به اینکه محرومیت بهارستان بیشتر از سایر شهرستان‌های استان تهران است ضروری است که دریافت حق محرومیت این شهرستان توسط اسلامشهر تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمربندی سوم شهرستان بهارستان و ریل باس از پروژه‌های ملی بوده که از زمان دولت پیشین تاکنون بلاتکلیف مانده است افزود: باید در این خصوص تمهیدات درستی اندیشیده شود.

نایب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان داشت: متأسفانه طی یک دهه گذشته هیچ پروژه ملی برای توسعه و ایجاد زیرساخت‌ها در بهارستان تعریف نشده و برای احداث خط راه‌آهن ریل باس باید خط لوله آب شرب به طول ۱۲ کیلومتر در این شهرستان اصلاح شود.

کد خبر 5133211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha