۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۰۲

استاندار کردستان خبر داد؛

افتتاح ۹۶۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در ایام دهه فجر در کردستان

افتتاح ۹۶۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در ایام دهه فجر در کردستان

سنندج- استاندار کردستان گفت: همزمان با ایام دهه فجر ۹۶۰ پروژه در حوزه های عمرانی و اقتصادی با ۱۸ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن مرادنیا روز پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: همچون سنوات گذشته و به میمنت جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی شاهد افتتاح صدها پروژه عمرانی و اقتصادی در سطح کشور هستیم.

وی افزود: در استان کردستان نیز ۹۶۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید که ۶۱۴ پروژه در بخش عمرانی و ۲۴۶ پروژه هم در حوزه اقتصادی است.

استاندار کردستان اعلام کرد: با افتتاح این پروژه‌ها به صورت مستقیم برای یک هزار و ۵۳۳ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

مرادنیا افزود: در هفته آینده با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای چندین پروژه بزرگ عمرانی استان تصمیم گیری خواهد شد و در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ شاهد افتتاح پروژه‌های بزرگی در کردستان خواهیم بود.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود بر رعایت الگوهای مصرف برق و گاز در نقاط مختلف استان اظهار کرد: بی تفاوتی نسبت به رعایت الگوهای مصرف قابل قبول نبوده و اداراتی که رعایت نکنند توبیخ خواهند شد.

عدالت محوری و پیشرفت از وجوه بارز انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: یکی از وجوه بارز انقلاب اسلامی، عدالت محوری و پیشرفت است که اراده و تلاش لازم برای تحقق آن وجود داشته و در پاره‌ای موارد محقق هم شده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند تلاش بیشتری هستیم.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی افزود: جمهوریت، اسلامی بودن، استکبارستیزی، خدمت و جهاد، اخلاق و معنویت از وجوه بارز انقلاب اسلامی ایران است و ملت ایران با تکیه بر این وجوه قله‌های عزت و اقتدار را یکی پس از دیگری فتح کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امروز اراده و تلاش برای تحقق عدالت وجود دارد ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب تلاش بیشتری نیاز است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که این سازمان در دهه فجر در نظر گرفته است تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در قالب ۵۰ نشست گفتمانی در سطح استان است.

حجت الاسلام احمد حاتمیان اضافه کرد: برگزاری جشن تکلیف برای دختران و پسران، تکریم زنان بدسرپرست و یا سرپرست خانوار در حاشیه شهرها، برگزاری مسابقه تلویزیونی در دهه فجر و برگزاری مسابقه در خصوص گام دوم انقلاب در پیچ اینستاگرامی سازمان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام است.

در ادامه این جلسه نیز مدیران عامل شرکت گاز و توزیع برق استان آمارهایی از الگوی مصرف برق و گاز کردستانی‌ها در بازه‌های زمانی مختلف ارائه کردند.

کد خبر 5133237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha